شاعر پرآوازه در خانه سالمندان

مسعود احمدی این روزها را در خانه سالمندان می‌گذراند.

شاعر پرآوازه در خانه سالمندان

پویان احمدی، فرزند این شاعر و ویراستار که فروردین‌ماه امسال نزدیک منزلش در حین عبور از خیابان تصادف کرد و دچار خونریزی مغزی شد و مدتی را در بیمارستان و بعدا منزل گذراند، گفت: دیگر امکان پرستاری از ایشان در منزل وجود نداشت. پیش‌تر که پرستار از پدر مراقبت می‌کرد، دچار مشکلاتی شدیم و رسیدگی مناسبی به ایشان نمی‌شد؛ به همین علت در حال حاضر در یکی از خانه‌های سالمندان تهران اتاق شخصی دارند و شرایط طوری برای‌شان مهیا شده که محیط خصوصی‌شان باشد و کسانی که از شاگردان و دوستداران‌شان هستند می‌توانند با ایشان ملاقات کنند.

او افزود: البته به دلیل شیوع ویروس کرونا از سه، چهار روز پیش به مدت ۱۵ روز اجازه ملاقات داده نمی‌شود.

پویان احمدی همچنین درباره وضعیت مسعود احمدی بیان کرد: وضعیت پدر از پنج، شش ماه گذشته تغییر چندانی نکرده است؛ حرکت‌شان مشکل دارد، دائم تحت مراقبت روان‌پزشک و در حال انجام فیزیوتراپی هستند. می‌گویند احتمال بهبودی خیلی کم است، اما اگر قرار باشد بهبود پیدا کنند، دو سال طول می‌کشد.

مسعود احمدی متولد دهم مرداد ۱۳۲۲ در کرمان است.

کتاب‌های منتشرشده این شاعر و ویراستار این عنوان‌ها هستند: «۲۴ ساعت» (منظومه برای کودکان)، «شبنم و گرگ و میش» (منظومه برای نوجوانان)، مجموعه شعرهای «زنی بر درگاه»، «روز بارانی»، «برگریزان و گذرگاه»، «دونده خسته»، «قرار ملاقات»، «صبح در ساک»، «بر شیب تند عصر»، «برای بنفشه باید صبر کنی»، «دو سه ساعت عطر یاس»، و همچنین «حرف زیادی» (مجموعه مصاحبه‌های مطبوعاتی)، «دو زن» (گفت‌وگو با آیدا سرکیسیان (شاملو) و اقبال اخوان (مشیری))، «دویدن در تنهایی» (گزیده‌ای دوزبانه) و «دیگر نبودم مرده بودم».

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها