تشدید حملات ارتش سوریه به تروریست‌های مورد حمایت ترکیه در محور سراقب

یگان‌های ارتش سوریه با حملات تروریست‌های تحت حمایت ترکیه در محور سراقب در حومه جنوب شرقی ادلب مقابله و خسارت‌های سنگینی به آنها وارد کردند.

تشدید حملات ارتش سوریه به تروریست‌های مورد حمایت ترکیه در محور سراقب

ترکیه در حومه حلب پایگاه‌های ارتش سوریه را هدف قرار داد و در اثر آن تعداد کشته شدگان نیروهای ارتش سوریه و حزب‌الله لبنان افزیش یافته است.

جنگنده‌های ترکیه همزمان با حملات توپخانه‌ای، پایگاه‌های ارتش سوریه را هدف قرار دادند.

گروه‌های مسلح در سوریه نیز تلاش داشتند از حملات ترکیه برای تجمع نیروهای خود جهت حمله به مناطق آزاد شده حومه حلب بهره‌برداری کنند که با مقابله نیروهای سوریه روبرو شدند.

یگان‌های ارتش سوریه عملیات نظامی خود را علیه گروه‌های تروریستی مورد حمایت رژیم ترکیه در حومه ادلب ادامه دادند و ضربات سهمگینی را علیه مواضع و حرکات آنها در محور سراقب صورت داده و خسارات سنگینی بر تروریست‌ها متحمل کردند.

خبرنگار سانا در منطقه عملیات گفت که یگان‌های ارتش عملیات خود را علیه تروریست‌ها در محور سراقب در حومه جنوبی شرقی ادلب ادامه دادند. آنها ضربات توپخانه‌ای و موشکی شدید را به محل‌های گروه‌های تروریستی، خطوط تأمین و محاور آنها انجام دادند، باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها و انهدام تعدادی از خودروهای خود شد.

وی در ادامه بر حمایت رژیم ترکیه از تروریست‌های حاضر در سوریه تاکید کرد.

از سوی دیگر، یگان‌های ارتش سوریه به انجام عملیات خود در مبارزه با گروهک‌های تروریستی در روستاهای واقع بین حومه جنوبی ادلب و حومه شمالی غربی حماة ادامه دادند و پنج روستای جدید را پس از نبردهای شدید با تروریست‌ها آزاد کردند.

خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از منطقه عملیات گزارش داد: یگان‌های ارتش امروز با انجام عملیات شدید و ضربات توپخانه‌ای و موشکی موفق شدند روستاهای منصوره، یاره، خربه الناقوس، تل واصل و زیزون جدیده در حومه شمالی غربی حماة و دورترین حومه جنوبی ادلب را آزاد کنند.

خبرنگار سانا افزود: این عملیات منجر به هلاکت و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها و انهدام مواقع مستحکم و خودروها و تسلیحات آنها شد.

این خبرنگار در ادامه گفت: یگان‌های ارتش به تعقیب تروریست‌های باقی مانده به سمت شهرک کنصفره در حومه جنوبی ادلب ادامه دادند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها