ثبت نام تاکسی‌های اینترنتی در سامانه «سماس» / سهمیه ۳۰۰ لیتری برای هر ماه

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه «سماس» ثبت کنند.

ثبت نام تاکسی‌های اینترنتی در سامانه «سماس» / سهمیه ۳۰۰ لیتری برای هر ماه

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه «سماس» ثبت کنند.

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشوردرباره سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی اظهار داشت: تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در حمل و نقل عمومی چه خودرو و چه موتورسیکلت موظف هستند اطلاعات خود را در سامانه سامانه اطلاعات سفر «سماس» وارد کنند.

وی بیان داشت: بر اساس این دستورالعمل تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه ثبت کنند و متناسب با پیمایشی که داشتند می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند.

ضامنی افزود: با راه‌اندازی این سامانه اقدامات به صورت سیستمی انجام می‌شود و دیگر زمان‌بر نخواهد بود و با ثبت پیمایش‌ها، استعلام‌های مورد نظر به صورت سیستمی انجام می‌شود و افراد می‌توانند سهمیه سوخت خود را در این حوزه دریافت کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهار داشت: بر اساس این سامانه خودرو‌های دوگانه‌سوز و تک‌سوز استعلام‌های لازم را دریافت می‌کنند و هر ماه سهمیه سوخت آن‌ها اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت وزارت نفت مدل جدیدی را ارائه کرد که آن هم پرداخت اعتباری مابه‌التفاوت قیمت پایه سوخت نسبت به آزاد بود و این اقدام برای اولین بار در کشور انجام می‌شود.

ضامنی بیان داشت: تاکسی‌های اینترنتی سرویس مدارس و آژانس‌ها به این شکل سوخت خود را دریافت می‌کنند و بر اساس پیمایشی که داشتند، سهمیه سوخت به آن‌ها اختصاص می‌یابد. تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند بر اساس پیمایشی که داشتند تا سقف ۳۰۰ لیتر سوخت دریافت کنند. آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی هم ماهانه تا سقف ۲۰۰ لیتر می‌توانند از این سهمیه سوخت استفاده کنند.

وی یادآور شد: سرویس‌های مدارس هم بر اساس آنچه که اعلام شده بود ۱۲۰ لیتر سهمیه سوخت در طول هر ماه دارند و اگر خودرویی دوگانه‌سوز باشد ۶۰ درصد از این سهمیه اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اضافه کرد: در تاکسی‌های اینترنتی پیمایش آن‌ها متناسب با نرم‌افزار‌ها مشخص است و بر اساس همان پیمایش سهمیه سوخت‌آن‌ها اختصاص خواهد یافت.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد بابایی
    0

    باسلام در تاریخ ده..ده..نودهشت درسایت سما ثبت نام کردم ولی تا الاً هیچ سهمهای برایم واریز نشده به هر ارگانی که گفتن مراجه کردم ولی هیچ نتیجهای نگرفتم شمارو به خدا رهنمای کنید من نون اور چهار نفر هستم اخرین امید من شما هستید لطفاً کمکم کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها