منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم درگذشت

محمد علی رمضانی دستک کاندیدای منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.

منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم درگذشت

محمد علی رمضانی دستک کاندیدای منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.

‌رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت محمدعلی رمضانی دستک که از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس بودند و توانستند در انتخابات دوم اسفند با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه یابند، را تسلیت گفت.

رمضانی به دلیل بیماری آنفولانزا و صدمات شیمیایی ریه ناشی از جنگ تحمیلی اخیرا در بیمارستان بستری بوده و سرانجام صبحگاه امروز به همرزمان شهید خود پیوست.

فرمانداری شهرستان آستانه و مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از جمله سوابق وی محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • یک جوان بیکار مجرد و ارزو به دل با تحصیلات عالیه و بدون سهمیه
    0

    #کرونا زمان مرگش رسید و او هم به ارزویش که نمایندگی مجلس بود رسید بعد هم فوت کرد تازه خانواده اش حقوق نمایندگی هم می گیرن اینکه خیلی عالیه خوش به حالش که اروم فوت کرد و رفت پیش خدا . کاش مرگ من هم همین جور باشه خدا همه ما رو بیامرزه و اروم بریم تو بغل خدا .من هنوز به ارزویم نرسیدم شاید الان بمیرم ارزو به دل می میرم و این خیلی بد هست

    نظرات شما -
    • این نیز بگذرد
      0

      ای جوان هموطن نا امید نباش ، چرا مأیوسانه صحبت میکنی ، خیلی ها که ما به عنوان نماینده یا مسئول یا رئیس مبینیم اینها همه که از ابتدا پول یا مقام یا پارتی نداشتند که به اینجا رسیدن. خب بعضی هاشون زحمت کشیدن ، تلاش کردن و به هدفشون هم رسیدن. شاید الان فکر کنی که تا پارتی یا پول نباشه به جایی نمیرسی ، اما این یک طرف قضیه هست ، طرف دیگر تلاش خودمون ، نا امید نبودن ،و صبر. واینکه این شرایط را دولت بی تدبیر و بی کفایت روحانی بوجود آورده ، ما میتوانستیم بهترین اوضاع اقتصادی و اشتغال و معیشت را داشته باشیم ، که با روش و راه غلط این دولت ما به این وضع دچار شدیم. دولتی که در جهت پوشش بی کفایتی و کم کاری خود جوانان دهه شصت را عامل وجود شرایط سخت ، و مشکل اصلی کار و اشتغال و...دانست. نا امید نباش ، انشاالله درست خواهد شد.

  • محمد
    0

    خدا رحمتش کند دنیا وفایی ندارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها