انصاری‌فرد: علاقه داریم مسابقات زودتر برگزار شود و زودتر قهرمان شویم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما تابع تصمیم مسئولان سازمان لیگ هستیم و علاقه داریم زودتر مسابقات برگزار شود و زودتر قهرمان شویم.

انصاری‌فرد: علاقه داریم مسابقات زودتر برگزار شود و زودتر قهرمان شویم

محمدحسن انصاری‌فرد پس از برتری 3 بر یک مقابل شهر خودرو اظهار داشت: بچه‌ها و کادر فنی خیلی زحمت کشیدند و برد مقتدرانه‌ای بود. شهر خودرو رقیب ما بود و فوتبال خوب و جوانمردانه‌ای بازی کرد. این تیم خصوصی است و باید حمایت شود و جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس به عنوان مدعی اول قهرمانی بازی خوبی را انجام داد. جای هواداران خالی بود اما دعا و قلب آنها اینجا بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه حمیداوی گفته است مسؤولان دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: نمی‌خواهم جواب او را بدهم. او هم زحمت می‌کشد و از جیبش خرج می‌کند اما این حرف درست نیست و پرسپولیس از این هجمه‌ها ضربه خورده است. ما کار خود را می‌کنیم و مقتدرانه جلو می‌رویم. رمز موفقیت هم اتحاد و همدلی است که تاکنون جواب داده است.

انصاری‌فرد در مورد اینکه گفته می‌شود همه باشگاه‌ها مخالف برگزاری مسابقات هستند و پرسپولیس می‌خواهد لیگ برگزار شود، گفت: ما مشکلی نداریم و هر چه مسؤولان سازمان لیگ بگویند قبول داریم. علاقه داریم که مسابقات زودتر برگزار شود و زودتر قهرمان شویم.

وی در مورد اینکه اختلاف پرسپولیس با دیگر تیم‌ها زیاد شده است، گفت: ما کارمان را انجام می‌دهیم. با آمدن یحیی هم پرسپولیس فوتبال بهتری ارائه می‌دهد و ان‌شاءالله در لیگ و جام حذفی قهرمان می‌شویم. در لیگ قهرمانان آسیا هم ما می‌توانیم با دو بازی مقابل التعاون نتایج ابتدایی را جبران کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت استوکس گفت: در حال مذاکره با او هستیم که برگردد. قرارداد او طوری تنظیم شده که می‌توانیم همه قرارداد را دریافت کنیم.

انصاری‌فرد در مورد وضعیت مالی این تیم افزود: 50 درصد قرارداد بچه‌ها را داده‌ایم اما آنها از سال‌های قبل هم طلب دارند، امیدوارم طوری پیش برویم که مشکلات مالی حل شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها