ماجرای ارائه خدمات VIP پزشکی به خانواده معاون امور زنان رئیس جمهور چیست؟

یک منبع آگاه در دفتر معاونت امور زنان رئیس جمهور ماجرای تست کرونا معصومه ابتکار را تشریح کرد.

ماجرای ارائه خدمات VIP پزشکی به خانواده معاون امور زنان رئیس جمهور چیست؟

یک منبع آگاه در دفتر معاونت امور زنان رئیس جمهور با اشاره به آخرین وضعیت معصومه ابتکار، اظهار کرد: تست کرونا خانم دکتر ابتکار مثبت شد و پزشکان تاکید کردند همه کسانی که با او طی هفته اخیر در ارتباط بودند باید تست دهند؛ به همین دلیل عده‌ای از کارکنان معاونت امورزنان از جمله رئیس دفتر خانم ابتکار در حیاط منزل معاون امور زنان رئیس جمهور تست کرونا دادند.

این منبع آگاه با بیان اینکه خانم ابتکار در قرنطینه است و به زودی پیامی صادر می‌کند، افزود:امروز دو نفر به صورت ناشناس به منزل خانم ابتکار مراجعه کردند که کارت خبرنگاری نیز نداشتند و ما هم نمی‌دانیم آن‌ها که بودند؟

‏گفتنی است؛ برخی از رسانه‌ها مطرح کرده بودند خدمات پزشکی به صورت اختصاصی پس از ابتلای معصومه ابتکار (معاون زنان رییس جمهور) و خانواده اش به این ویروس انجام گرفته است و تعدادی از خبرنگاران پس از با خبرشدن از ارائه خدمات VIP به خانواده ابتکار به منزل وی مراجعه کرده بودند که بازداشت شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ایرانی
    0

    خانم ابتکار با بیت المال بازی کردی اه مردم گرفتت خخخخخخخخخخ

  • یک دوست
    0

    بهر حال خونشان از ملت رنگین تر است، مردم باید در بیمارستان های عادی و دولتی بستری بشوند و مسئولین دولتی با خدمات VIP یادتون هست رهبری سه سال پیش در بیمارستان شهید رجایی که بیمارستان دولتی هست بستری بودند.

  • زهرا
    0

    هروقت که مرد مردم باور خواهند کرد رفته تو خونه نشسته که نبادا بگیر ه برو خودتو سیاه کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها