تزیین دیوار با ایده هایی جالب و خلاقانه، بدون نیاز به نقاشی

این ایده های دکوری به شما این اجازه را می دهد که کمی خلاق باشید و برای تغییر دکوراسیون دیوار خانه تان به جای نقاشی از طرح های خلاقانه خودتان استفاده کنید.

تزیین دیوار با ایده هایی جالب و خلاقانه، بدون نیاز به نقاشی

شما هم اگر جزو آن دسته افرادی هستید که به دلیل مستاجر بودن و یا هزینه بالای نقاشی، امکان نقاشی دیوارهای خانه را برای تغییر دکوراسیون ندارید، نگران نباشید. در این مقاله به شما روش هایی برای تزیین دیوار بدون نیاز به نقاشی را به شما ارائه می دهیم

7 ایده برای تزیین دیوار وقتی نمی توانید آن را نقاشی کنید!!

این ایده های دکوری به شما این اجازه را می دهد که کمی خلاق باشید و برای تغییر دکوراسیون دیوار خانه تان به جای نقاشی از طرح های خلاقانه خودتان استفاده کنید.
اگر شما در خانه های کرایه ای زندگی می کنید و دوست دارید دکوراسیون دیوار خانه تان را مطابق با سلیقه تان تغییر دهید ولی امکان نقاشی ندارید می توانید از طرح های زیر استفاده کنید.

استفاده از کاغذ دیواری موقت برای تزیین دیوار
 تزیین دیوار,ایده هایی برای تزیین دیوار,طرح های خلاقانه برای تزیین دیوار,تزیین دیوار بدون نیاز به نقاشی,استفاده از کاغذ دیواری موقت برای تزیین دیوار

می توانید از مغازه هایی که کاغذ دیواری و پوشش های مختلف دیوار را دارند، کاغذ دیواری موقت ارزان قیمت همرنگ با دکوراسیون خانه تان خریداری کنید. همچنین برای صرفه جویی در هزینه نیازی نیست کل دیوارها را با کاغذ دیواری بپوشانید، بلکه می توانید یک الی دو دیوار را با کاغذ دیواری بپوشانید.

تزیین دیوار با پرده های طرح دار قدیمی
تزیین دیوار با پرده های طرح دار قدیمی,تزیین دیوار,ایده هایی برای تزیین دیوار,طرح های خلاقانه برای تزیین دیوار,تزیین دیوار بدون نیاز به نقاشی

استفاده از پرده های نقش دار برای تزیین دیوار یکی از راه هایی است که از قدیم در بین مردم و حتی خانواده های سلطنتی رواج داشته است. در خانواده های سلطنتی بیشتر از پارچه های طرح دار و گران قیمت ابریشمی و مخملی استفاده می کردند. بهتر است که طرح و نقش این پرده هماهنگ با دکوراسیون داخلی خانه تان باشد.
نکته مهم دیگر در آویزان کردن این پرده ها این است که دقیقا باید بالای مبلمان تان آویزان کنید و عرض این پرده نباید از عرض مبلمان تان بیشتر باشد.
همچنین برای نصب این پرده ها از یک میله پرده چوبی استفاده کنید که با خود پرده پوشیده شود.

تزیین دیوار ساده با شلف های دیواری
تزیین دیوار ساده با شلف های دیواری ,تزیین دیوار,ایده هایی برای تزیین دیوار,طرح های خلاقانه برای تزیین دیوار,تزیین دیوار بدون نیاز به نقاشی

شلف های دیواری یکی از بهترین پیشنهاد برای تغییر دکوراسیون دیوار خانه تان است. این شلف ها را روی دیوار خانه تان نصب کنید و درون آن را با لوازم تزئینی و حتی کتاب های مورد علاقه تان پر کنید. رنگ و طرح شلف ها را باید مطابق با رنگ دکوراسیون داخلی خانه تان انتخاب کنید .

تزیین دیوار با اضافه کردن استیکرهای دیواری
تزیین دیوار با اضافه کردن استیکرهای دیواری,تزیین دیوار,ایده هایی برای تزیین دیوار,طرح های خلاقانه برای تزیین دیوار,تزیین دیوار بدون نیاز به نقاشی

استیکرهای دیواری یکی از گزینه های دیگر برای دادن روح به دیوار های خانه تان است. شرکت های بسیاری طرح های زیادی در بازار دارند که می توانید خریداری کنید، اما اگر این طرح ها آماده توجه شما را جلب نکرد می توانید طرح های فانتزی مورد علاقه خود را به یک سری از شرکت ها بدهید تا با آن طرح برای شما استیکرهای دیواری درست کنند.

تزیین دیوار با آثار هنری
تزیین دیوار با آثار هنری,تزیین دیوار,ایده هایی برای تزیین دیوار,طرح های خلاقانه برای تزیین دیوار,تزیین دیوار بدون نیاز به نقاشی

آثار هنری بسیاری همچون نقاشی، عکاسی و خطاطی و .... وجود دارد که می توانید دیوارهای برهنه و ساده خانه تان را با آن تزین کنید. تنها نکته مهم در آویزان کردن این تابلوهای هنری این است که عرض تابلو ها از عرض مبلمان حتما باید کمتر باشد که فضای اتاق تان را دلباز نشان داده و خسته کننده نباشد.

یکی دیگر از ویژگی های استفاده از تابلوهای هنری این است که اگر در استفاده از این تابلو هنری در اتاق نشیمن تان خسته شدید می توانید آن را به اتاق دیگری منتقل کرده و تغییری در دکوراسیون داخلی خانه تان ایجاد کنید.

تزیین دیوار با اضافه کردن یک آینه بزرگ قدی
تزیین دیوار با اضافه کردن یک آینه بزرگ قدی,تزیین دیوار,ایده هایی برای تزیین دیوار,طرح های خلاقانه برای تزیین دیوار,تزیین دیوار بدون نیاز به نقاشی

استفاده از آینه یکی از ترفندهای مهم در دکوراسیون داخلی است که باعث ایجاد خطای دید شده و فضای داخلی خانه تان را بزرگتر از چیزی که هست نشان می دهد. می توانید از آینه در فرم و اشکال مختلغ استفاده کنید.

دیوار خانه تان را به یک گالری کوچک تبدیل کنید
دیوار خانه تان را به یک گالری کوچک تبدیل کنید,تزیین دیوار,ایده هایی برای تزیین دیوار,طرح های خلاقانه برای تزیین دیوار,تزیین دیوار بدون نیاز به نقاشی

برای این کار نیاز به چند اثر هنری مختلف در سایزهای مختلف دارید. تمامی این آثار هنری را قاب بگیرید و مانند دیوار گالری به دیوار خانه تان آویزان کنید. دقت کنید باید قاب ها همه از یک نوع باشند و در عین این که از لحاظ سایز با هم مختلف هستند ولی هماهنگی خاصیهم داشته باشند.

منبع: سیمرغ

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها