کشف 2 کامیون زنجبیل قاچاق در تهران

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از کشف دو کامیون حامل زنجبیل قاچاق در پایتخت خبر داد.

کشف 2 کامیون زنجبیل قاچاق در تهران

«عزیزالله افضلی» گفت: شیوع کرونا ویروس و افزایش تقاضای شهروندان برای خرید سیر، زنجبیل و لیمو ترش سنگی نرخ این کالاها را در میدان مرکزی میوه و میادین استان به شدت افزایش داده و برخی سودجویان را به طمع انداخته است.

افضلی تاکید کرد: بازرسان مستقر در میدان مرکزی میوه و تره بار این سازمان با تشدید بازرسی و نظارت از حجره های توزیع کننده موفق به کشف دو کامیون زنجبیل شدند.

وی تصریح کرد: در راستای کشفیات محصولات مزبور علاوه بر صدور برگ گزارش بازرسی برای غرف متخلف که اقدام به گرانفروشی می کردند دوکامیون زنجبیل که شروع به عرضه محصول خود به قیمت بالاتر از قیمت های عرف کرده بودند بلافاصله ضبط وبا هماهنگی قاضی سیار مورد عرضه قرار گرفت.

افضلی گفت: طرح تشدید نظارتی با استقرار بازرسان سازمان صمت، روسای شعب سیار تعزیرات وبازرسان اصناف وهمچنین بازرسان اتحادیه های میادین میوه وتربار ومیوه وسبزی بصورت مستمر تا پایان نوروز ادامه دارد.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام کرد که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۱۳۹ نفر و موارد فوت ناشی از آن به ۱۹ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    اینها انسان نیستن. گرگ هستن.

  • کاربر ناشناس
    0

    لطفا به جناب گرگ توهين نكن اين حيوان خيلى باشرف هستش نام اين محتكرين را حتى نيشود حيوان هم گذاشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها