عموپورنگ با برنامه نوروزی رسید/ «بچه محل» از شبکه دو سیما

«بچه محل» عنوان برنامه‌ای جدید با حضور «عمو پورنگ» است که نوروز ۹۹ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

عموپورنگ با برنامه نوروزی رسید/ «بچه محل» از شبکه دو سیما

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی شبکه دو، ۳۰ درصد از تصویربرداری مجموعه «بچه محل» که به صورت نمایشی و استودیویی با حضور کودکان و نوجوانان در دست تولید است، انجام شده تا نوروز ۹۹ از آنتن شبکه دو سیما روانه آنتن شود.

«بچه محل» که با اجرای داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده، کارگردانی احمد درویش علیپور و نویسندگی محمد درویش علیپور در گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما تولید می‌شود از ۲ بخش نمایشی و استودیویی تشکیل شده و علاوه بر تغییرات محتوایی و فضای برنامه برای بخش استودیویی دکوری ویژه طراحی و اجرا شده است.

ساخت این برنامه با ایده‌ای نو و فضایی جذاب و مفرح، اضافه شدن بازیگران جدید و بهره‌گیری از دکوری متفاوت پس از پایان سه گانه «محله گل و بلبل» پاسخی است به توجه مخاطبان کودک و نوجوان به این برنامه و محبت‌ آنها نسبت به «عمو پورنگ» و تیم برنامه‌سازی که بیش از ۲۰۰ برنامه متفاوت برای کودکان تولید کرده‌اند.

داریوش فرضیایی، نعیمه نظام‌دوست، نادر سلیمانی، ملیکا شریفی‌نیا و ... از جمله بازیگران «بچه محل» هستند و همچنین فروزان بهرام پور، محمد اعلمی و عارفه عباسی و سینا رستگاری عروسک گردان های این مجموعه هستند و شوکت حجت، سامان مظلومی، نازنین حقیری و زینب غروی نیز به ترتیب صداپیشگی عروسک های یاور، داور، باور و امید همه را به عهده دارند.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها