فرمانده مدیریت کرونا تهران انتخاب شد

با دستور وزیر بهداشت فرماندهی عملیات مربوط به مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران به دکتر زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر سپرده شد.

فرمانده مدیریت کرونا تهران انتخاب شد

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فرماندهی عملیات مربوط به مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران را به دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر محول کرد.

در متن نامه دکتر نمکی آمده است:

"با توجه به سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی بدین وسیله فرماندهی عملیات مربوط به مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر به جناب عالی محول می‌شود تا با هماهنگی معاونین ذی ربط، روسای محترم دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران، شهردار محترم تهران، نیرو‌های مسلح، سازمان تامین اجتماعی، سازمان بیمه سلامت، بسیج جامعه پزشکی و سازمان‌های مردم نهاد به سامان دهی امور بپردازید.

از آنجا که جناب آقای دکتر جان بابایی، جناب آقای دکتر رئیسی و جناب آقای دکتر جمشیدی در سازمان دهی و ایجاد زیرساخت‌های کلان شهر تهران کار‌های ارزنده‌ای انجام داده اند، لازم است ستاد فرماندهی در محل ساختمان مرکزی وزارت خانه تشکیل و با این عزیزان هماهنگی لازم انجام شود.

گزارش مستمر جناب عالی به این جانب و معاونین محترم موجب تسریع در امور خواهد شد.

توفیق آن برادر ارجمند و پرتلاش را در خدمت به مردم عزیز از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی وزیر رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا"

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رتبه 4 کنکورسال85 (فقرا)
    0

    برای پپسی هم باز کنید

  • محمد
    0

    همانطور كه مهم مي دانيم كنترل اين ويروس از طريق اقدامات سمبليك و تبليغات غير موثر به جهت ايجاد ارامش مردم تاثيري ندارد. ندارد . لذا مي بايست به جاي اين هجمه سازيها به دنبال راه كارهاي عملياتي موثر باشم. تنها راه مبارزه با اين ويروس اقدمات رعايت بهداشت فردي و به نوعي خود قرنطينه اي ميباشد. براي انجام اين كه مي توان به دستور دولت تمامي مراكز دولتي ، سازمانها و شركت هاي خصوصي با ايجاد تغيير در ساعات كاري خود ( به دليل عدم امكان تعطيلي كامل ) از ساعت 7 صبح الي 14 بعد از ظهر بدون ارائه هيچ گونه خدمات پذيرايي به پرسنل از قبيل تعطيلي سرويسهاي مهمانداري و ابدارخانه و عدم پذيرايي ناهار ، و از سوي ديگر باتوجه به شرايط اقتصادي كارمندان ابلاغ دولت به كليه بانكهاو موسسات مالي مبني بر عدم دريافت اقساط وام گيرندگان طي دو الي سه ماه ، كسبه اي كه داراي ملك اجاره اي ميباشند و مي بايست هزينه هاي خود را از طريق باز نگه داشتن فروشگاههاي خود تامين نمايند نيز با ابلاغيه دولت به مالكان و از طريق مجاري قانوني براي دو الي سه ماه به تعويق بي افتد و از وسي ديگر تمامي مردم از ساعت 14 با حضور در منازل خود و عدم خروج اقدام به خود قرنطينه اي نمايند.

  • علیرضا
    0

    بی کفایتی این دولت داره به فاجعه منجر میشه ....حتما اون چینی ها دیوانه بودن که اونهمه ترسیدن ، قرنطینه کردن ...اگه مسئولای مارو داشتن بهشون میگفتن که مشکلی نیست نترسید

  • فرهاد میم
    0

    خدا رو شکر آقای وزیر بهداشت وقتی متوجه شدند موضوع شوخی نیست و کاملا جدی است و ایشان تخصصی در این امر ندارند و در واقع کار عملیاتی نمی توانند انجام دهند کار را به کار دان سپرده و به اموردیگر مشغول شدند و این جای تقدیر و تشکر دارد چرا که جان مردم خیلی مهمتر از ژستهای مدیریتی است و کار باید بسرعت و کامل انجام گیرد تا ویروس کرونا نتواند یک فاجعه انسانی به بار آورد و هر چه زودتر مهار و زمین گیر شود درود بیکران بر شرافت و تصمیم گیری به موقع و دقت نظر آقای دکتر نمکی امید واریم دیگر مسئولین هم ایشان را سرمشق قرار داده و اموری را که نمی توانند مدیریت کنند را واگذار کنند درود بر دکتر نمکی درود بی پایان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها