ویروسی که مدیر و غیر مدیر نمی‌شناسد / همه افراد مشهوری که کرونا گرفته‌اند

در این گزارش مروری خواهیم داشت بر برخی چهره‌های مهم که در این مدت به نوعی در حال مبارزه با ویروس کوئید 19 هستند.

ویروسی که مدیر و غیر مدیر نمی‌شناسد / همه افراد مشهوری که کرونا گرفته‌اند

به گزارش خبر فوری ، بیماری واگیرداری مثل کرونا با تمام بالا و پایین‌هایش یک ویژگی دارد: فقیر و غنی، شهروند معمولی و سیاستمدار، بزرگ و کوچک نمی‌شناسد. در طول این یک هفته که کشورمان درگیر مواجهه با این میهمان ناخوانده چینی است، بسیاری از سیاستمداران و مدیران مختلف در قسمتهای گوناگون نیز به این بیماری دچار شده اند.

در این گزارش، مروری بر برخی چهره های مهم که در این مدت دچار این بیماری شده و به نوعی در حال مبارزه با ویروس کوئید 19 هستند، می‌پردازیم:

محمود صادقی(نماینده مجلس)

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس در اکانت رسمی توئیتر خود اعلام کرد که تست کرونای وی مثبت درآمده و به ویروس کرونا مبتلا است. او در توئیتر خود نوشت که امیدی به زنده ماندن ندارد.

ایرج حریرچی(معاون وزیر بهداشت)

دکتر ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت دولت حسن روحانی که یک روز پیش از این درباره شیوع ویروس کرونا همراه با سخنگوی دولت کنفرانس خبری برگزار کرده بود، اعلام کرده که مبتلا به کرونا شده است. او ویدئوی از خود پخش کرد و در آن تاکید کرد که آزمایش کرونایش مثبت اعلام شده است.

نکته مهم در مورد حریرچی این است که دیروز در نشست خبری علی ربیعی سخنگوی دولت شرکت و در کنار او ایستاد. محتمل است که علی ربیعی یا سایر افراد حاضر در نشست خبری دیروز مبتلا به ویروس کرونا شده باشند.

مرتضی رحمان‌زاده (شهردار منطقه 13)

یکی از اولین مدیرانی که به کرونا ابتلا شد، مرتضی رحمان زاده(شهردار منطقه 13) بود. پیروز حناچی، شهردار تهران تایید کرد که جواب آزمایش مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 تهران آمده و او ابتلا به ویروس کرونا بوده است.

به گزارش منابع خبری، حناچی گفته است، از چهار آزمایشی که برای او انجام شده، سه آزمایش مثبت بوده و ابتلای وی به ویروس کرونا تأیید شده است.

علی آقازاده و محمد علی رمضانی دستک( منتخبان مردم گیلان در مجلس)

در میان مبتلایان به کرونا دو منتخب مردمی انتخابات یازدهم مجلس نیز حضور داشتند. سید علی آقازاده، منتخب رشت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و محمدعلی رمضانی دستک به عنوان منتخب مردم آستانه مبتلا به کرونا هستند.

مجتبی فاضلی (مسئول دفتر آیت الله موسی شبیری زنجانی)

مجتبی فاضلی، مسئول دفتر و مسئول اجرایی و مالی آیت الله موسی شبیری زنجانی از مراجع عظام نیز به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

مهدی شبیری‌زنجانی، نوه این مرجع عالی قدر در این باره گفته است: آقای فاضلی از مدتها پیش بیماری دیابت داشتند و حدود یک هفته در بیمارستان بستری بودند، منتها این اواخر آزمایش کرونا ایشان هم مثبت بود و از دنیا رفتند.

وی با بیان اینکه دفتر شبیری زنجانی به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده و این مرجع عالی نیز از خانه بیرون نمی‌رود، افزود: ایشان از حدود سه شنبه هفته پیش تا کنون در منزل هستند و حتی برای اقامه نماز جماعت مغرب و عشا هم به حرم حضرت معصومه نرفتند.

بعد از انتشار خبر فوت آقای فاضلی، وزارت بهداشت مراحل قرنطینه کردن بیت و دفتر آیت الله شبیری را آغاز کردند. نتیجه آزمایشات مربوط به این مرجع عالی قدر و بستگانشان هنوز اعلام نشده است.

محمدرضا قدیر (رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم)

مدت کوتاهی بعد از اعلام اینکه ویروس کرونا وارد قم شده است، دانشگاه علوم پزشکی قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز مبتلا به ویروس کوئید 19 شده است.

دانشگاه علوم پزشکی قم در اطلاعیه خود در این رابطه گفت: از آنجایی که دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در طی روزهای گذشته در تماس مکرر با بیماران مبتلا به کرونا بوده است، بنا بر توصیه پزشکان باید مدتی در قرنطینه تحت نظر قرار گیرد.

سایر افراد محتمل

لازم به ذکر است که برخی سیاستمداران دیگر نیز تست ابتلا به کرونا داده اند. محمد باقر قالیباف (شهردار سابق تهران و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی) یکی از این افراد است. همچنین، امیر آبادی فراهانی ( نماینده مجلس) که مشکوک به کرونا بود و دیروز مجلس را ترک کرد، ابتلای خود به این بیماری را رد کرد.

همانطور که بیان شد، افرادی مانند علی ربیعی نیز ممکن است مبتلا به کرونا باشند. ربیعی دیروز در کنار حریرچی در نشست خبری حاضر بود. اکنون باید صبر کرد و دید که در آینده به این فهرست چه افراد دیگری اضافه می‌شود.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • رتبه 4 کنکورسال85 (فقرا)
    0

    از بس روابط نا مشروع دارند خب

  • افشار
    0

    امیدوارم این دوستمون فعلا مهمونمون باشه شاید اینا یه کم آخرتشون رو خریدن/ توی تنها چیزی که مردم با اینا مشترکن فغلا همین مهمون ناخوانده س.

  • یک تهرانی
    0

    وزارت بهداشت در مورد شیوع کرونا درست عمل نکرد و بعلل سیاسی پنهانکاری کردند . شورای امنیت ملی ثابت کرد انچه که بعنوان مصالح ملی در نظر دارد درواقع مصالح کشور و مردم نیست . در کشور ما متاسفانه مسئولیت با یکی است ولی تصمیم گیر یکی دیگر است .

  • یه ایرانی بدبخت
    0

    هیچ یک از مسئولین کرونا نگرفتن. اینم مثل تمام حرفاشون کذبه. دروغه محضه . من باور نمیکنم. هروقت که یکیشون بر اساس کرونا مرد بیان ادعا کنن کرونا گرفتن.

  • پگاه راد
    0

    اینا فقط یه شو سیاسیه که حواس مردم از دلیل اصلی این شیوع پرت بشه.هنوز نمیدونن ملت شریف ایران بیعار تر از این حرفا هستن که بخان فکر کنن و بفهمن که بی تدبیری مسولین باعث این افتضاح شده

  • جمال
    0

    اینا که به این سادگیا راهی دیار باقی نمیشن بزارید شاید کرونا چند تاشون رو فرستاد به بهشتی که دارن وعده میدن!!!!رااااستی جنتی کجاست؟محمد خاتمی؟

  • کاربر ناشناس
    0

    مردم آگاهند آدم باسواد فیلم بازی نکنید

  • واقعیت
    0

    دروغ محضه فقط به این خاطر میگن کرونا گرفتیم که به مردم بگن چیزی نیست ماهم کرونا گرفتیم و خوب شدیم و دارند کثافت کاریهای خودشون رو بیشتر نشون میدند. آخه این انتخابات چی داشت که یک ماه قبلش کرونا اومده بود ولی اعلام نمی کردن آخرش هم گفتند دلیل عدم مشارکت مردم در انتخابات کرونا بوده. دقیق همه چیز برنامه ریزی شده بود

  • نگین
    0

    چوپان دروغگو این حرفو می زنن که بگن ما هم مبتلا شدیم اطلاع نداشتیم ما هم مثل مردم هستیم یک بیمار کرونایی اصلا روی پای خودشون بند نمیشن اینا سر و مور و گنده وای می ایستن می گویند ما کرونایی هستیم که هیچ کس نزدیکشان نشود بهتر است هم نزنید بویش بیشتر از این در نیاورید شواف کردن هم حد و اندازه ای دارد به شعور مردم توهین نکنید امار ی که می دهند کاملا دروغ است درصد بیماری را کتمان می کنند از لاپوشانی مردم بیشتر الوده می شوند اگر می خواهید بگویید ما بواسطه امداد غیبی شفا پیدا کردیم این بحثش جداست

  • کریمی
    0

    مسعولین محترم مرخصی بگیرید ۴۵ روز تا آبها از آسیاب بیفتد چرا خودتان را کرونایی معرفی می کنید جالبه همه سن بالا همشون هم جان بدر می برند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها