پیگیری همدان برای میزبانی جام جهانی فوتبال هنرمندان

پیگیری همدان برای میزبانی جام جهانی فوتبال هنرمندان

حسن رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان در رابطه با دلیل پیشنهاد شهر همدان از سوی باشگاه هنرمندان ایران برای میزبانی از این مسابقات اظهار داشت: 21 مرداد ماه امسال یک بازی دوستانه بین تیم ملی هنرمندان و هنرمندان استان همدان به میزبانی شهر همدان برگزار شد که مسئولان باشگاه هنرمندان ایران با دیدن امکانات استان همدان میزبانی از مسابقات جام جهانی را به ما پیشنهاد دادند.

وی افزود: وجود زیرساخت‌های مناسب ورزشی و گردشگری و همچنین فضای تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر همدان و میزبانی خوب همدانی‌ها از تیم ملی هنرمندان سبب شد تا مسئولان باشگاه هنرمندان ایران مصر باشند تا این مسابقات در همدان برگزار شود.

سرپرست تیم هنرمندان استان همدان با اعلام اینکه از یک ماه پیش به دنبال هماهنگی‌های لازم با مسئولان استان برای میزبانی از این مسابقات بودیم، گفت: اگرچه دیر شروع کردیم ولی به نتایج خوبی تا کنون رسیدیم.

وی بیان کرد: در آخرین صحن علنی شورای شهر همدان نمایندگان باشگاه هنرمندان ایران جلسه‌ای با اعضای شورای شهر و معاون استاندار داشتند که این جلسه بسیار رضایت بخش و امیدوارکننده بود.

رمضانی با اعلام به اینکه معاون استاندار همدان با قاطعیت از این میزبانی حمایت کردند به حمایت بخش خصوصی استان به ویژه بخش خصوصی فعال در امر گردشگری از این مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: یک عزم همگانی در استان برای میزبانی از این مسابقات ایجاد شده و به احتمال 90 درصد همدان میزبان سومین دوره جام جهانی فوتبال هفت نفره هنرمندان خواهد بود.

وی در ادامه به فواید میزبانی از این مسابقات برای شهر و استان همدان اشاره کرد و افزود: همدان با این قدمت تاریخی به خوبی به جهانیان شناخته نشده است و این مسابقات می‌تواند فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی شهر و استان همدان به جهانیان باشد.

سرپرست تیم هنرمندان استان همدان عنوان کرد: اگر این مسابقات در همدان برگزار شود از دو شبکه داخلی و 24 شبکه خارجی بخش مستقیم خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین هنرمندان خارجی که به ایران سفر می‌کنند هر کدام دارای میلیون‌ها نفر دنبال کننده در فضای مجازی هستند که این مسئله نیز به نوبه خود یک تبلیغ عالی برای شهر و استان همدان است.

رمضانی با اعلام اینکه سومین دوره جام جهانی فوتبال هفت نفره هنرمندان با حضور 10 کشور برزیل، آلمان، یونان، مجارستان، ژاپن، ترکیه، سوئد، آدربایجان، رومانی و ایران از 24 بهمن ماه تا یک اسفند برگزار خواهد شد و هر تیم می‌تواند علاوه بر هنرمندان از 4 ملی پوش بالای 35 سال نیز بهره ببرد، بیان کرد: در صورت میزبانی ما از این مسابقات در مجموع 230 هنرمند، ورزشکار و همراه و همچنین در حدود 30 خبرنگار داخلی و خارجی به همدان سفر خواهند کرد.

وی در رابطه با هزینه‌ای که میزبان در این مسابقات متحمل خواهد شد گفت: فقط هزینه اسکان، خورد و خوراک و رفت و آمدهای داخل شهر و همچنین و جوایز مسابقات بر عهده میزبان خواهد بود.

سرپرست تیم هنرمندان استان همدان با اشاره به اینکه این هزینه در قبال منافعی که استان همدان می‌تواند از این مسابقات ببرد بسیار ناچیز است تاکید ‌کرد: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف این میزبای مشخص شود چرا که مسئولان کیش مصر هستند میزبانی را بر عهده بگیرند و اگر در این مورد زودتر تصمیم گرفته نشود این میزبانی به جزیره کیش سپرده می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها