این رژیم لاغری در خواب هم لاغرتان می کند

با شکم گرسنه خوابیدن باعث می شود که کمتر بخوابیم و شانس خواب و استراحت بیشتر را از شما می گیرد و افزایش وزن را به دنبال خواهد داشت. از این رو توصیه می شود که با شکم نسبتا پر بخوابید و خواب آرامش بخشی داشته باشید.

این رژیم لاغری در خواب هم لاغرتان می کند

آیا از اضافه وزن خود رنج می برید ؟ هیچ نگران نباشید. ما غذاهایی را به شما معرفی می کنیم که با مصرف آنها در مدت زمان مشخص به وزن ایده آل خود خواهید رسید برای اطلاع بیشتر مطالب ذیل را بخوانید

رژیم لاغری ای که در خواب هم لاغرتان می کند
رژیم لاغری خواب در حقیقت مجموعه از مواد غذایی و خوردنی هایی است که با مصرف آنها قبل از خوابیدن می توانید کاهش وزن و چربی سوزی را در بدنتان سرعت ببخشید. قبل از اینکه شما بخوابید ، راه ها و غذاهای مناسبی وجود دارند که حتی در خواب چربی سوزی می کنند.

ممکن است که شما هر شب ، با گرسنگی بخوابید و هیچ تمایلی به خوردن غذا ندارید زیرا که به هیچ عنوان دوست ندارید تا رژیم غذایتان را خراب کنید. جایز است که بدانید گرسنه خوابیدن شما را به اهدافی چون کاهش وزن نخواهد رساند.

با شکم گرسنه خوابیدن باعث می شود که کمتر بخوابیم و شانس خواب و استراحت بیشتر را از شما می گیرد و افزایش وزن را به دنبال خواهد داشت. از این رو توصیه می شود که با شکم نسبتا پر بخوابید و خواب آرامش بخشی داشته باشید.

این مقاله شامل لیستی از غذاهای می باشد که اگر شما شب ها قبل از خواب آنها را مصرف کنید به چربی سوزی شما کمک خواهد کرد . برای اطلاع از غذاهای لیست ما مطالب زیر را بخوانیدو به وسیله آنها هرشب وزنتان را کاهش دهید.

ماست یونانی
ماست یونانی حاوی پروتئین بسیار زیاد و قند بسیار کمی می باشد هرشب خوردن این ماست معده شما را کاملاً پر می کند و احساس گرسنگی نخواهید کرد و از فواید مهم ماست یونانی این است که با خوردن آن در هنگامی که شما در حال خواب هستید به چربی سوزی و ساختن عضلات کمک می کند.

گیلاس
گیلاس منبع طبیعی ملاتونین می باشد. ملاتونین هورمونی است که به خواب نظم می دهد و در تنظیم آن نقش بسیار مهمی دارد. گیلاس سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که به کاهش وزن کمک به سزایی می کند از گیلاس ها اکثرا به عنوان بهترین میوه قبل از خواب یاد می شود و در طب نیز توصیه شده است که قبل از خواب از آن مصرف کنید.

شیک پروتئین
با خوردن شیک پروتئین بعد از پایان وقت کاریتان به باز سازی بدنتان کمک بسیار زیادی کرده اید و از جمله به ساخت عضلات کمک کرده اید و بدنتان انرژی بسیار زیادی خواهد گرفت.

پنیر
پنیر حاوی و سرشار از پروتئین کازئین می باشد که در بدن به آرامی منتشر می شود ، پنیر به شما احساس سیری می دهد و هنگامی که شما در خواب هستید به ساخت عضلات می پردازد

موز

موز حاوی آمینو اسید است که شما با خوردن آن سریعتر می خوابید و فیبری که موز دارد باعث می شود که احساس سیری کنید

شیر کاکائو
نوشیدنی ایده آل برای کاهش وزن می باشد کلسیم آن باعث سوزاندن چربی های شکم میشود بدون شک شیر کاکائویی یکی از بهترین کاهش دهنده های وزن می باشد.

بادام
حوردن بادام باعث می شود احساس سیری کنید و به ساخت عضلات در طول شب کمک می کند . بادما خارق العاده ترین چربی سوز شناخته شده است.

منبع: سلامت نیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها