محمد قوچانی در یادداشتی نوشت :

ما یاران شکستیم و از شکست، نمی‌ترسیم

محمد قوچانی نوشت: دست شهروندانی که با رای به این فهرست

ما یاران شکستیم و از شکست، نمی‌ترسیم

سردبیر سازندگی در یادداشتی نوشت: اقلیت کوچکی از شهروندان "واقعا اصلاح طلب" که با انحصار طلبی اصولگرایان و "خود مرکز پنداری" برخی اصلاح‌طلبان، به نیابت از اکثریت خاموش، در میدانی نابرابر رقابت کردند؛ اما در تشخیص خویش اسیر مدعیان اصلاح طلبی نشدند.

▫️ما "رای دهندگان اندک" مثل روز می دانستیم که شکست می خوریم؛ اما در این جنگ حجت و نه نبرد قدرت شرکت کردیم تا بگوییم حتی اگر "حق "داشته باشیم عصبانی باشیم، "حق" نداریم با "رای ندادن" به یاری اصولگرایان برویم و از ترس مرگ خودکشی کنیم و به جای حساب کشی از اصلاح طلبان ناکارآمد، انفعال طلبی پیشه کنیم.

▫️ما با پذیرش انتقادات به کیفیت این لیست و با حفظ انتقادات از حاکمیت اصولگرا که نگذاشت نامزدهای شایسته تری معرفی کنیم به این فهرست رای دادیم تا آن فهرست رای نیاورد و تندروی جانشین میانه‌روی نشود. من به انتخاب شهروندان عادی که رای ندادند احترام می‌گذارم و با وجود این دوگانه ناکارآمد "اصلاح طلب و اصولگرا" به آنان حق می دهم که رای ندهند اما رای ندادن را حق (درست) نمی دانم.

▫️این اقلیت محض چندهزار نفری اما بی توهین و طلبکاری از ملت از بطن ملت، بی امید پاداش و حتی پیروزی رای دادند تا امید زنده بماند.

▫️این جریان ناب است و پاک و بهتر و راسخ تر از اصلاح طلبانی که فقط حاضرند در پیروزی شریک باشند و سهم ببرند. ما یاران شکستیم و از شکست، نمی‌ترسیم. به مردم دروغ نمی‌گوییم. می دانیم که باید تاوان کارنامه بوروکراتهای فرصت طلب و دموکرات‌های تخیلی را بپردازیم. ما جرات پوزش از ملت و انتقاد از حاکمیت اصولگرا را داریم و چون فکر می کنیم که این افراد اشتباه کردند که با رای دادن و رای ندادن از دو موضع متفاوت به اصولگرایان کمک کردند، صبر می کنیم، کار می کنیم و تلاش می کنیم تا دوباره اصلاح طلبی واقعی و نه فرصت طلبی بازگردد. ما از شکست، پیروزی می سازیم ...

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مریم
    0

    جناب قوچانی؛ اینم نگی میخوای چی بگی بنده ی خدا. فقط باید به ریشتون خندید. خخخخخخ

  • ایران
    0

    آقای قوچانی؛ اگر محبوبیت داشتید همین لیست به اصطلاح خودتون حداقلی رای می آورد. خدا خیلی بزرگه. خیییییلی الحمدلله کما هو اهله.

  • بی نام
    0

    تو راست می گویی . شماها خوبید .

  • احمدی
    0

    ما اصلاح طلبان شیفتگان قدرتیم ، خدمت کیلو چند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها