مدیرعامل باشگاه سپاهان: بازی با پرسپولیس برگزار می‌شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه برای لغو بازی این تیم با پرسپولیس با مقامات مختلف کشوری مذاکره شده بود، گفت: بازی ما با پرسپولیس قطعا انجام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان: بازی با پرسپولیس برگزار می‌شود

مسعود تابش با اشاره به تعویق برگزاری بازی سپاهان با پرسپولیس و ترک زمین از سوی بازیکنان پرسپولیس گفت: مشکلاتی درباره خروج بازیکنان از هتل ایجاد شده بود با این حال بازی انجام می شود.

وی افزود: به خاطر حساسیت بازی و تعیین کننده بودن آن اصرار داشتیم به تعویق بیفتد. تمام تلاشمان را هم کردیم. حتی سه چهار ساعت در استانداری اصفهان بودیم. با مقامات مختلف کشوری صحبت شد که این بازی به تعویق بیفتد که موافقت نشد.

مدیرعامل سپاهان تأکید کرد: به خاطر شیطنت عربستان اصرار بود که بازی به هر نحوی برگزار شود به این خاطر که بهانه دست کنفدراسیون آسیا ندهیم. گفتند اگر این بازی برگزار نشود، میزبانی نیم بند ما با امارات و قطر هم روی هوا می رود و میزبانی تیم ملی را هم روی هوا می برند.

تابش ادامه داد: برای فینال جام حذفی سه، چهار ساعت بازی را متوقف کردند. جام حذفی که یک سمتش تیم محترم پرسپولیس بود. چطور 4 ساعت نگه داشتند که بازی برگزار شود؟ ما غیر ارادی مجبور شدیم دیرتر به ورزشگاه برسیم. نمی شود 30، 40 دقیقه بازی را نگه داشت؟

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها