چهره‌های غایب انتخابات دوم اسفند/ سیاستمدارانی که امروز در قاب دوربین‌ها نبودند

انتخابات دور یازدهمین مجلس شورای اسلامی به پایان رسید، برگزاری انتخابات همیشه با حاشیه‌هایی همچون حضور چهره ها همراه است.

چهره‌های غایب انتخابات دوم اسفند/ سیاستمدارانی که امروز در قاب دوربین‌ها نبودند

به گزارش خبر فوری ، روز گذشته چهره های سیاسی زیادی برای شرکت در انتخابات به پای صندوق‎های رای رفتند. عرف در هر انتخاباتی این است که در برخی شعبه‌های بزرگ‌تر خبرنگاران و تصویربرداران مستقر می‌شوند و سیاستمداران برای دیده شدن و انجام مصاحبه به این شعبات اخذ رای می‌روند و فیلم‌ها و عکس‌هایشان در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

دیروز هم نام و عکس چهره‌های زیادی در خبرها بود؛ از صبح که سید محمد خاتمی به حسینیه جماران رفت تا غروب که محمود احمدی‌نژاد به دبیرستان هدایت رفت و به حاضران یاد داد چگونه می‌توان برای مقابله با کرونا، ماسک ساخت!

اما برخی چهره‌ها، عدم حضورشان خبرساز است. چهره‌هایی که در سال‌های گذشته عموما در عکس‌ها دیده می‌شدند اما دیروز خبری از آنها مخابره نشد و در عکس‌ها غایب بودند. یکی از اصلی‌ترین این چهره‎‌ها علی‌اکبر ناطق نوری است، در حالی عکسی از او مخابره نشد که روز قبلش ناطق مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد. افراد دیگری همچون علی فلاحیان، هادی غفاری، مرتضی الویری، محمد جواد حق‌شناس، عباس عبدی، عبدالله نوری، عبدالواحد موسوی لاری، مصطفی تاجزاده، فائزه هاشمی، صادق زیباکلام، محمد موسوی خویینی‌ها، صادق خرازی، محمدرضا خاتمی، رسول منتجب‌نیا، محمود دعایی، قربانعلی دری نجف‌آبادی، محمود صادقی، حسین مرعشی، غلامحسین کرباسچی و محمدرضا زائری دیگر چهره‌هایی هستند که عکسی از آنها تا این لحظه مخابره نشده است.

از دیگر سو می‌توان به سعید جلیلی، محمد مهدی طهرانچی، عبدالله جاسبی، محمد محمدی ری شهری، اسدالله بادامچیان، محمدرضا باهنر، محمد نهاوندیان، پرویز فتاح، احمد توکلی و غلامحسین محسنی اژه‌ای اشاره کرد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • یکی
    0

    اونها که حاضر بودند غایب ترند!!!!!

  • .
    0

    همش شو و نمایش است.این اسم هایی که گفتی چه گلی بسر ملت زدند و یا انها که جلوی دوربین در این انتصابات شرکت کردند

  • مهدی شهابی
    0

    تاجزاده توئیت زد که رای نمیده.

    نظرات شما -
    • ملک
      0

      خداروشکر میدونسته اصلاحطلبان دروغگو باختننننننن مردم ازاینا خوششون نمیاد

  • فیک
    0

    چه ربطی داره. مگه همه باید برن جایی که دوربین عکاسی هست و عکس بگیرن؟!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها