مدارس برخی شهرهای خوزستان در روز شنبه تعطیل شد

با توجه به اینکه تعدادی از مدارس خوزستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان شعب رأی‌گیری در نظر گرفته شده بودند، از سوی فرمانداری‌ها فردا مدارس تعدادی از شهرستان‌های خوزستان تعطیل شد.

مدارس برخی شهرهای خوزستان در روز شنبه تعطیل شد

با توجه به اینکه از تعدادی از مدارس خوزستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان شعب اخذ رأی استفاده شده بود، از این رو از سوی فرمانداری ها فردا (شنبه 3 اسفند) مدارس تعدادی از شهرستان های خوزستان تعطیل شد

بنا بر این گزارش مدارس شهرهای اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر، امیدیه، بهبهان، اندیمشک، مسجدسلیمان، رامهرمز، کارون، گتوند، باوی، شادگان و شوش در دو نوبت صبح و عصر و در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل است.

همچنین کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهرهای ایذه، بندرماهشهر و بندر امام خمینی تنها در نوبت صبح تعطیل هستند.

فردا کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی، بانک ها، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی طبق روال هر روز برقرار است. تنها ادارات شهرستان آبادان با 2 ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه 2 اسفند) همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور مردم استان خوزستان در حال برگزاری است.

به گفته رئیس ستاد اطلاع رسانی انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به موج جدید مراجعه کنندگان به شعب اخذ رای انتطار می رود زمان رای گیری تا ساعت 22 تمدید شود.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها