فعالیت ۷ شعبه اخذ رأی ویژه زرتشتیان در استان یزد

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: با توجه به اینکه بخشی از شهروندان استان یزد پیرو اقلیت دینی زرتشتی هستند، هفت شعبه ثبت نام و اخذ رأی برای این اقلیت در نظر گرفته شده است.

فعالیت ۷ شعبه اخذ رأی ویژه زرتشتیان در استان یزد

«محمدعلی شاه حسینی» در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد، اظهار کرد: چهار شعبه اقلیت زرتشتی در شهرستان یزد و 3 شعبه در شهرستان های اردکان، تفت و میبد دایر شده است.

وی با بیان اینکه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی الزامی به استفاده از استامپ برای ثبت اثر انگشت در زمان رای دادن نیست؛ افزود: این اقدام در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری های لازم بهداشتی صورت گرفته است که توسط شورای نگهبان به تأیید رسیده است.

شاه حسینی تصریح کرد: در این دوره نزدیک به ۴۰ هزار رای اولی در انتخابات استان یزد حضور خواهند داشت که پیش بینی می کنیم ۱۰۰ درصد این افراد در انتخابات حضور داشته باشند و مشارکت مطلوبی را از خود نشان دهند.

دبیرستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه در حال حاضر تبلیغات در شبکه های اجتماعی ممنوع و غیر مجاز است، خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم تخلفاتی را مشاهده کردند در ابتدا به نمایندگان فرمانداران در شعبه اعلام و در صورت عدم بررسی به ستاد های انتخابات شهرستان ها و استان اعلام کنند.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها