افراد مشکوک به ویروس کرونا به بیمارستان شهید جلیل یاسوج مراجعه کنند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان شهید جلیل یاسوج به عنوان بیمارستان معین برای مراقبت و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیز در استان در نظر گرفته شده است.

افراد مشکوک به ویروس کرونا به بیمارستان شهید جلیل یاسوج مراجعه کنند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شایعه مشاهده ۲ فرد مبتلا به ویروس کرونا در شهر یاسوج در فضای مجاز‌ی گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای به بیماری کرونا ویروس در این استان مشاهده نشده و اخبار منتشر شده در رابطه با ابتلای ۲ شهروند یاسوجی به این ویروس کذب است.

پرویز یزدان‌پناه افزود: ۲ نفر شهروند یاسوجی که به شهر قم سفر کرده بودند، ۲۰ روز پیش دچار سرماخوردگی شده بودند که دیروز به مراکز درمانی یاسوج مراجعه کرده و هیچ گونه علایم بیماری از جمله تب در آن‌ها مشاهده نشده است.

او گفت: مجموعه بهداشت و درمان استان تمهیدات لازم برای مقابله با بیماری کرونا ویروس را اندیشیده است و بیمارستان شهید جلیل یاسوج به عنوان بیمارستان معین برای مراقبت و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیز در استان در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: کسانی که دچار علائم آنفلوآنزا می‌شوند می‌توانند با مراجعه به بیمارستان شهید جلیل مرکز شهر یاسوج تحت آزمایش و مراحل درمانی قرار بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها