رئیس حزب دموکرات کردستان:

خواسته‌ها برای خروج نیروهای آمریکایی از عراق احساسی است!

رئیس حزب دموکرات کردستان نسبت به خارج شدن نیروهای

خواسته‌ها برای خروج نیروهای آمریکایی از عراق احساسی است!

"مسعود بارزانی"، رئیس حزب دموکرات کردستان و رئیس سابق اقلیم کردستان عراق عنوان داشت: آمریکا یک ابر قدرت است و مسائلی هست که بدون حضور آمریکا، محقق نمی‌شود.

بارزانی ادعا کرد که حضور نیروهای ائتلاف تحت امر آمریکا برای "امنیت و آینده عراق" ضروری است و در حال حاضر نیز اگر آمریکا از عراق خارج شود، پس از آن، تمامی نیروهای این ائتلاف از کشور خارج خواهند شد.

رئیس سابق اقلیم کردستان عراق اظهار کرد: داعش بعد از گذشت شش ماه از خروج این ائتلاف، قدرتمندتر از گذشته بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر و بعد از مناقشاتی که میان آمریکا و ایران شکل گرفته است، درخواست برای خروج نیروهای آمریکایی بر اساس امور احساسی مطرح می‌شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • جواد
    0

    وطن فروش و نوکر امریکا هستید چون بدون حضور و پشتیبانی امریکا دیگر نمیتوانید برای دولت مرکزی عراق رجز بخوانید

    نظرات شما -
    • بهزاد
      0

      روزی که از ایران خواهش کردی نذار داعش خانوادهاتون را ببره یادت رفته امریکا اون موقع کجا بود حالا هی امریکا امریکا می کنی بی شرف.ب

  • فرهاد
    0

    بی شرف بی همه چی آگه ایران نبود الان مثل بز سرتون رو گوش تا گوش می بریدند حالا سنگ آمریکا رو به سینه میزنی حیون حروم زاده.

  • ناشناس
    0

    البته خود امریکاییها داعش را آوردن وحمایت میکنند اگر آمریکا برود داعش را قوی تر میکند و ملت عراق را قتل و عام. پس بهتره که بمونه ونفت وگاز عراق را به تاراج ببره و اندکی برای ملت عراق بگذارد . کوردستان عراق هم تحت حمایت آمریکا بهتر می‌گذراند ..غربیها و آمریکا اگر چنگالشان جایی بند بشود تا تکه پاره نکنند دست بر نمی‌دارند . مثل کفتار میمانند.

  • پرتغال فروش محل
    0

    نمك خوردى نمكدان نشكن كاك محمود خودت هم ميدانى داعش پسر امريكا شما هم مواضب باش پسر خوانده نشى چون عذابى سخت در انتظارت است

  • رضا
    0

    به این زودی فراموش کردی ان شبی را که از ایران کمک خورشیدخانم قاسم گفت فقط امشب با جوانان شهر را نگه دارید ..من صبح پیش شما در فرودگاه هستم و حضور حاج قاسم سربازانش رادر ان صبح خوف انگیزشهر شما که در فرودگاه اربیل پیاده شد بکمک دلاورمردان کرد داعش رابه خاک سیاه نشاند...قدر شناس باشید و غیرت خود را به حضور آمریکا نفروشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها