فال روزانه جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در طول زندگی‌تان شناخت کافی از توانایی‌های خود بدست نیاورده‌اید و سالی که با تولدتان شروع می‌شود بهترین زمان برای آگاهی بیشتر از توانایی‌های‌تان است. در این سال ایده‌های بکری به ذهن شما خطور می‌کند، این ایده‌ها را نباید دست‌کم بگیرید و تا می‌توانید به رویاهای‌تان جامه عمل بپوشانید. در ماه اسفند و فروردین که با تولد شما شروع می‌شود، با مشکلاتی روبرو خواهید شد، در نتیجه در این ماه‌ها تا می‌توانید حواس‌تان را جمع کنید و مشکلات را با هوشمندی و درایت پشت‌سر بگذارید. در سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید، فرصت‌های زیادی برای رفاقت با افراد جدیدی پیدا می‌‌کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و دوستان بیشتری را به جمع رفقای دیرینه‌تان اضافه نمایید. تیر ماه سال آینده زمان تفریح و خوشگذرانی شما فرا می‌رسد. در این ماه تا می‌توانید خوش‌بگذرانید و خودتان را برای کارو تلاش بیشتر آماده کنید. در ماه‌های مهر، آبان و آذر سال آینده فرصت‌هایی برای تجارت و گسترش کار در پیش‌رو خواهید داشت. اما کارهای شما به راحتی گسترش پیدا نمی‌کند و به لحاظ کاری در این ماه‌ها با مشکلاتی روبرو می‌شوید. اجازه ندهید این مشکلات جلوی پیشرفت شما را بگیرید و برای حل آنها از دوستان و آشنایانی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، کمک بگیرید. سالی که با تولدتان شروع شده را با تلاش و کوشش به پایان برسانید و این سال را به الگویی درخشان از زحمت و تلاش درمیان سا‌ل‌های زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

روز بسیار شلوغی را آغاز کرده‌‌اید و کارهای زیادی باید انجام دهید. اما غم به دل‌تان راه ندهید چرا که برای انجام کارهای روزانه مشکلی نخواهید داشت. رهسپار سفری هستید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید اما راه درست سرمایه‌گذاری را بلد نیستید و این وضعیت سردرگمی شما را به دنبال داشته است. هیچ عجله‌ای برای سرمایه‌گذاری نداشته باشید و پولی که با هزار‌و‌یک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افرادی که نبض بازار را در دست دارند، در جایی مطمئن سرمایه‌گذاری نمایید. امروز بی‌حوصله و عصبانی هستید و این روحیه ممکن است زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کند. در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از هرفرصتی برای ابراز عشق به شما بهره می‌گیرد، اما شما چنین رویکردی را در مقابل ایشان ندارید و عشقی که در دل دارید را به زبان نمی‌آورید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند، از امروز تصمیم بگیرید که عشق و محبت خود را در گفتار و رفتار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی و خلوت را به مهمانی و دورهمی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید. امروز فرصتی برای تنهایی پیدا خواهد کرد و در این فرصت تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید.

اردیبهشت

امروز کار چندانی ندارید و روز خلوتی را آغاز کرده‌اید، از این فرصت نهایت بهره را ببرید و زودتر از همیشه‌ کارهای‌تان را به پایان برسانید تا پس از انجام کارها، فرصتی برای استراحت و تفریح داشته باشید. روز خوبی را به لحاظ مالی شروع کرده‌اید و اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا خواهد کرد. امروز‌ بعد‌ازظهر مهمانی ترتیب‌داده‌اید و دوستان و آشنایان را به منزل خود دعوت کرده‌اید، برای پذیرایی از مهمان‌ها چیزی کم نگذارید و کاری کنید که خاطره‌‌خوش این مهمانی برای همیشه در ذهن مهمان‌ها ماندگار شود. به مشکلی برخورد کرده‌اید و به‌تنهایی کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آيد، امروز یکی از اعضای خانواده یا همکاران، متوجه مشکل شما خواهد شد و دست یاری به سمت‌ شما دراز خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حال‌وروز خوشی ندارد و به پرستاری شما نیازمند شده است، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای پرستاری از عشق‌زندگی‌تان انجام دهید و به ایشان ثابت نمایید که در خوشی‌ها و غصه‌ها کنارش می‌مانید.

خرداد

انسان صبوری هستید و مشکلات را با بردباری و صبر پشت‌ سر می‌گذارید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که به آن برخورده‌اید را با صبر و درایت از سر راه بردارید. موقعیتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات پیش‌روی شما قرار گرفته است، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید سرمایه‌گذاری که امروز انجام می‌‌دهید، سودسرشاری روانه جیب شما خواهد کرد. اهل زمان‌بندی و مدیریت کارها نیستید و این وضعیت باعث شده تا همیشه از اطرافیان عقب بمانید. از امروز این رویکرد را تغییر دهید و با زمان‌بندی و اولویت‌بندی کارها، درهای بیشتری از موفقیت را به روی خود باز نمایید. با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صادق نیستید و ایشان را در جریان بسیاری از رازهای زندگی خود قرار نداده‌اید، قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان بیاندازد، امروز به خودتان قول بدهید که رفتاری صادقانه را با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و از اکنون به بعد، به غیر از واقعیت، چیز دیگری به ایشان نگویید. کار مهمی را باید در موعد مقرر انجام دهید، اما این کار را پشت‌گوش انداخته‌اید و قصد انجام آن را در زمان مقرر ندارید، این وضعیت اعتبار کاری و حرفه‌ای شما را زیر سؤال می‌برد، در نتیجه تلاش بیشتری برای انجام این کار داشته باشید و این کار مهم را در سر موعد مقرر به پایان برسانید. امروز احتمال سرقت یا گم شدن یکی از اموال باارزش شما وجود دارد، در نتیجه شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید و مواظب باشید تا چیزی از دست ندهید.

تیر

از سلامتی‌تان غافل شده‌اید و با خوردن خوراکی‌های ناسالم و کم‌تحرکی، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر انداخته‌اید. به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و از امروز قول بدهید که با رعایت رژیم‌غذایی سالم و ورزش و تحرک، اجازه ندهید خطری سلامت شما را تهدید کند. اعضای خانواده روز بسیار خوبی را سپری می‌کنند و لحظه‌های شادی دارند. اهل منزل را در این لحظه‌های شاد تنها نگذارید و ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. به لحاظ کاری دستاورد چشمگیری ندارید و از هم‌قطاران‌تان عقب افتاده‌اید، دلیل این وضعیت را در نداشتن مهارت و تخصص جستجو کنید و با شرکت در دوره‌های آموزشی، توانمندی‌های خود را افزایش دهید و یک‌سرورگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. آشفتگی‌های ذهنی زیادی دارید و نگرانی‌های روزمره،‌ لحظه‌ای شما را به حال خودتان رها نمی‌کند. اجازه ندهید این وضعیت روز شما را خراب کند و با صحبت با فردی که سنگ‌صبور شما است، بار نگرانی‌های‌تان را زمین بگذارید و آرامش پیدا کنید. امروز احتمال اختلاف سلیقه‌ای میان شما و فردی وجود دارد، قبل از اینکه این اختلاف‌ سلیقه، مشاجره‌ای میان شما و این فرد راه بیندازد، دیدگاه خود را تغییر دهید و جلوی هرگونه مشاجره‌ای را بگیرید.

مرداد

روزی سرشار از انرژی و نشاط را آغاز کرده‌اید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و کارهای عقب‌افتاده را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. امروز به مشکل مالی بر می‌خورید و از آنجایی که تاکنون اهمیتی به پس‌انداز نداده‌اید، اندوخته‌ای ندارید و برای حل این مشکل به مشکل برخواهید خورد. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده با کنار گذاشتن مبلغی از درآمدتان، به فکر روز مبادا باشید. فردی نقشه شومی برای شما ریخته و امروز قصد اجرای این نقشه را دارد، در چنین روزی حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید و قبل از اینکه این فرد نقشه‌های پلید خود را اجرا کند، وی را شناسایی نمایید و حق او را کف دستش بگذارید. مشغول انجام کار مهمی هستید اما این کار پیچیدگی‌های خاصی دارد و شما را خسته کرده است، امید خود را از دست ندهید و مطمئن باشید به پایان رساندن این‌کار، درهای جدیدی از موفقیت را به‌روی شما باز خواهد کرد. امروز یکی از همکاران در محل‌کار یا همسا‌یه‌ها سر صحبت را با شما باز می‌کند و مجبور می‌شوید مدت زیادی از وقت باارزش خود را به گفتگو با این فرد سپری کنید. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید و امروز همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ثابت می‌کند که قدر زحمت‌های شما را می‌داند و از جان و دل، قدردان شما است.

شهریور

قصد انجام معامله تجاری مهمی را دارید، اما از آنجایی که انسان عجولی هستید، احتمال دارد عجله کار دست‌تان بدهد و ضرر هنگفتی در این معامله متقبل شوید. در نتیجه به‌خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و یک‌بار دیگر جوانب مختلف این معامله را بررسی نمایید. امروز قرار است خرید مهمی برای منزل انجام دهید و این خرید به لحاظ مالی شما را تحت‌فشار قرار خواهد داد، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که در آینده از این خرید خوشحال و راضی خواهید بود. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز با فردی روبرو می‌شوید و در نگاه اول به ایشان دل خواهید باخت. اوقات فراغت خود را به بطالت و بیهودگی می‌گذرانید و این وضعیت باعث شده تا دستاوردهای چندانی در زندگی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که این وضعیت را تغییر دهید و بیشتر از همیشه قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید.

مهر

امروز با بیماری و ناخوش‌احوالی از رختخواب بلند شده‌اید و بهتر است کمی به خودتان استراحت دهید و فرصتی را برای رسیدگی به سلامتی‌تان اختصاص دهید. مدت‌ها پیش پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و از محل این سرمایه‌گذاری، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد، شرط عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان به دستاورد مهمی در زندگی خواهد رسید و موفقیتی چشمگیر را تجربه می‌کند، این دستاورد را از صمیم‌قلب به ایشان تبریک بگویید و در شادی و خوشی این موفقیت سهیم شوید. انسان سخاوتمندی نیستید و به کسی کمک نمی‌‌کنید. به خاطر داشته باشید در زندگی از هر دستی که بدهید،‌ از همان دست خواهید گرفت و از امروز راه گشاده‌دستی و سخاوت در پیش بگیرید.

آبان

انسان نوع‌دوستی هستید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان استفاده می‌‌کنید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، به شرط اینکه اولویت‌های دیگران را به اولویت‌های خودتان ترجیح ندهید و در کنار کمک به دیگران، به فکر پیشرفت و بالابردن مهارت‌های شخصی‌تان باشید. روحیه‌ای لجبازی دارید و انسان یک‌دنده‌ای هستید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل کند، لجبازی را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان برقرار کنید. به همراه همسر یا عشق‌زندگی‌تان عازم سفر تفریحی هستید، این سفر را به فال نیک بگیرد و در این مسافرت تا می‌توانید عاشقی کنید. روز خوبی را به لحاظ کاری شروع کرده‌اید و کارها راحت‌تر از چیزی که انتظارش را داشتید، انجام می‌شود. امروز کارها روزتر از همیشه انجام می‌شود و به خودتان وعده‌ دا‌ده‌اید که در اوقات فراغت امروز، مشغول به انجام کارهای موردعلاقه‌تان شوید. اما این فرصت مهیا نمی‌شود و سرتان به انجام کارهای پیش‌پاافتاده و غیر ضروری گرم خواهد شد.

آذر

مشکلات زیادی را در زندگی تحمل می‌کنید و حسابی افسرده شده‌اید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و به جای اینکه امید‌تان از دست بدهید، با تلاش بیشتری به استقبال زندگی بروید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. قصد راه‌اندازی تجارتی را دارید، اما برای این کار امروز و فردا کرده‌اید و نگران راه‌اندازی موفقیت‌آمیز این تجارت هستید. امروز زمان مناسبی است که با اطرافیان و آشنایانی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و مطمئن باشید که راه‌اندازی این تجارت، سودچشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. مدتی است که وقتی را در کنار اطرافیان سپری نکرده‌اید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی دست می‌دهد تا فرصتی را در کنار اهل منزل سپری کنید و به اعضای خانواده ثابت نمایید که از بودن در کنارشان لذت می‌برید. مدتی است که مشاجره‌های بزرگ و کوچکی با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان دارید. امروز بهترین زمان برای صلح و آشتی است و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که چیزی از رفتار ایشان به دل نگرفته‌اید و وی را از صمیم‌قلب دوست دارید. راز بزرگی را در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با فردی در میان بگذارید، اما بعضی از رازها بهتر است که برای همیشه سربه‌مهر باقی بمانند و برملا کردن این راز، به غیر از رسوایی شما چیزی به دنبال ندارد.

دی

انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای خود را تغییر می‌دهید. قبل از اینکه این وضعیت شما را به فرد غیرقابل اطمینانی درمیان افراد خانواده تبدیل کند، امروز فکری به حال این روحیه بردارید و با ثبات بیشتری ابراز نظر کنید. روز خوبی را به لحاظ مالی شروع کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌‌کنید، پول چشمگیری به دست شما خواهد رسید. امروز احتمال دارد، ناخواسته کار ناشایستی انجام دهید و این کار زمینه ناراحتی اعضای منزل را فراهم کند. در نتیجه شش‌دانگ حواس‌‌تان را جمع کنید تا کار ناپسندی انجام ندهید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از رفتار شما دلخور نشود. مدتی است که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبتی عاشقانه و محبت‌آمیز نداشته‌اید و این رفتار باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان احساس کند که ایشان را مانند سابق، دوست ندارید، امروز روز خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با عشق‌زندگی‌تان گل بگویید و گل بشنوید. احتمال مشاجره‌ای میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده، این مشاجره را ختم به خیر کنید. کارهای عقب‌مانده زیادی دارید و مسئولیت‌های مهمی که به شما واگذار شده را انجام نداده‌اید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را به عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. در اولین فرصت کارهای عقب‌مانده را انجام دهید و مسئولیت کارهایی که به شما واگذار شده را به گردن بگیرید.

بهمن

روز شلوغی را آغاز کرده‌اید، اما انرژی و نشاط زیادی دارید و به لطف این روحیه، تا انتهای روز با انرژی و نشاط به انجام کارها مشغول خواهید شد. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید اما این پول را قصد دارید در کاری غیر‌مطمئن سرمایه‌گذاری کنید. مطمئن باشید این سرمایه‌گذاری پول شما را به باد فنا می‌دهد و گرفتاری‌های مالی‌تان را تشدید می‌کند. در نتیجه با فکر و تدبیر بیشتری پولی که با زحمت بدست آورده‌اید را سرمایه‌‌گذاری کنید و بی‌گدار به آب نزنید. کارهای عقب‌افتاده زیادی در منزل دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که امروز اهل خانه به کمک شما می‌آیند و این کارها را سریع‌تر از چیزی که حتی فکرش را بکنید انجام خواهید داد. امروز فرصتی ایده‌آل برای موفقیت و پیشرفت در کارها پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، این فرصت را به فال نیک بگیرید و دستاوردهای بیشتری را به کوله‌بار زندگی‌تان اضافه نمایید. به صداقت همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک کرده‌اید و دائم ایشان را زیر نظر دارید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست، در نتیجه در اولین فرصت احساس خود را به عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و فکری به حال این وضعیت بردارید.

اسفند

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و امروز مشاجره‌ای شدید میان شما و فردی ایجاد خواهد شد. نفت به آتش این مشاجره نریزید و این مشاجره را به هر قیمتی که شده، ختم به خیر نمایید. امروز بعدازظهر قرار است به دیدن یکی از دوستان قدیمی خود بروید، این ملاقات را انجام دهید و مطمئن باشید که لحظه‌های خوشی را در کنار این دوست قدیمی تجربه خواهید کرد. امروز از آن روزهایی است که احساس می‌کنید کودک‌ درون‌تان بیدار شده و روحیه‌‌ای شاد و پرانرژی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. توانایی و استعداد‌های زیادی دارید، اما همیشه خودتان را دست‌‌کم گرفته‌اید و این وضعیت زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز استعداد و توانایی‌های سرشار خود را به رخ اطرافیان بکشید. قرار است در مهمانی یا جلسه‌کاری شرکت کنید. این فرصت را غنیمت بدانید و اطلاعات و آگاهی خود را در تعامل با دیگران افزایش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان لحظه‌های عاشقانه‌ای را برای شما آماده کرده و شب‌و‌روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه خواهید کرد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها