آیت الله هادوی تهرانی:

 رأی دادن به کسانی که صلاحیت آنها برایتان محرز نباشد، مشروع نخواهد بود

یکی از مراجع تقليد گفت: کسانی رأی دهند که صلاحیت آنها را به دلیلی مشروع و معتبر احراز کرده باشند که بی شک رأی دادن به کسانی که صلاحیت آنها به این شیوه محرز نباشد، مشروع نخواهد بود.

 رأی دادن به کسانی که صلاحیت آنها برایتان محرز نباشد، مشروع نخواهد بود

آیت الله هادی تهران ی مراجع تقليد ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات دوم اسفند، گفت: مردم صبور و شکور ایران سالیان متمادی سختی ها را برای اسلام و انقلاب تحمل کرده اند و امروز وظیفه دارند برای حمایت از نظام در انتخابات شرکت کنند. ولی سخت تر از آن مکلفند به کسانی رأی دهند که صلاحیت آنها را به دلیلی مشروع و معتبر احراز کرده باشند که بی شک رأی دادن به کسانی که صلاحیت آنها به این شیوه محرز نباشد، مشروع نخواهد بود.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا هَدَیْنَاهُ السَّبِیلَ إِمَّا شَاکِرًا وَإِمَّا کَفُورًا (انسان،۳)
ما راه را به او نشان دادیم خواه شاکر باشد و پذیرا گردد یا ناسپاس (انسان، ۳)

انتخابات آزمونی الهی برای همگان است.

برای برگزار کنندگان تا میزان پایبندی آنان به قانون و دین و روز آمدی شان در کیفیت ارزیابی کاندیداها، اعلام اسامی افراد تایید شده، نحوه رأی گیری، شمارش آرا و اعلام نتایج آشکار گردد.

برای کاندیداها تا معلوم شود چه کسانی در تمام مراحل، قانون و اخلاق را رعایت می کنند و از وعده های بی پایه، خرج های بی دلیل، رانت های غیر مشروع، تهمت به رقبا و هرگونه تبلیغ بی اساس اجتناب می کنند.

و بالاخره برای انتخاب کنندگان، مردمی صبور و شکور که سالیان متمادی سختی ها را برای اسلام و انقلاب تحمل کرده اند و امروز وظیفه دارند برای حمایت از نظام در انتخابات شرکت کنند. ولی سخت تر از آن مکلفند به کسانی رأی دهند که صلاحیت آنها را به دلیلی مشروع و معتبر احراز کرده باشند که بی شک رأی دادن به کسانی که صلاحیت آنها به این شیوه محرز نباشد، مشروع نخواهد بود.

امید است همگان در این آزمون الهی سربلند بیرون آییم و برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان جمهوری اسلامی ایران بیفزاییم و موجبات شادی امام عصر عجل الله فرجه الشریف را فراهم آوریم. ان شاء الله

منبع: شفقنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها