پرفسورحسن نیلی احمدآبادی:

20 سال پیش نیاز به زیرساخت های لازم جهت مقابله با تهدیدات ویروسی را به رئیس جمهور وقت منعکس کردم

حسن نیلی احمدآبادی معاون مرکز ویروس شناسی دانشگاه اصفهان گفت: 20 سال پیش نیاز به زیرساخت های لازم جهت مقابله با تهدیدات ویروسی را به رئیس جمهور وقت منعکس کردم.

20 سال پیش نیاز به زیرساخت های لازم جهت مقابله با تهدیدات ویروسی را به رئیس جمهور وقت منعکس کردم

حسن نیلی احمدآبادی معاون مرکز ویروس شناسی دانشگاه اصفهان با اشاره به ورود ویروس کرونا به ایران و مشاهده آن در قم، تلاش هایی که از 20 سال گذشته برای راه اندازی آزمایشگاه های مورد نیاز ویروس شناسی شده است را با خبر فوری در میان گذاشت.


پروفسور حسن نیلی احمدآبادی معاون مرکز ویروس شناسی دانشگاه اصفهان و متخصص بین المللی در زمینه ویروس های خطرناک در گفتگو با خبرفوری در اصفهان در خصوص شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: همانگونه که ما قبلا پیش بینی کرده بودیم، به دلیل شیوه انتقال ویروس کرونا، امکان ورود این ویروس به کشور از قبل پیش بینی می شد و 20 سال قبل اهمیت تهیه زیرساخت های لازم جهت مقابله با تهدیدات ویروسی را به رئیس جمهور وقت منعکس کردیم.
وی در ادامه افزود: در طی این مدت تحقیقات گسترده ای را آزمایشگاه رفرانس اتحادیه اروپا بر روی این ویروس ها به انجام رسانیدم که نتایج آن در نشریات بین المللی به چاپ رسیده است.
حسن نیلی احمدآبادی درباره حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان اصفهان و برنامه هایش نیز اشاره ای کرد و گفت: ما آزمایشگاه مرجع ویروس شناسی که دارای آزمایشگاه سطح 3 و سطح 4 می باشد و برای مقابله با تهدیدات ویروسی ضروری است را در استان راه اندازی خواهیم کرد و همچنین اقدامات لازم در سطح ملی که بتواند توانمندی کشور را در مقابله با تهدیدات ویروسی افزایش دهد به انجام خواهیم رسانید.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • پارسی
    0

    منطورت اینکه به من رای بدید ؟ خوب عزیز اینو بی تعارف بگو چرا حاشیه میری؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها