کمال کامیابی‌نیا: بازی با سپاهان شش امتیازی است

هافبک دفاعی پرسپولیس گفت: در بازی با شارجه باید می‌بردیم اما این اتفاق رقم نخورد و حالا باید آن را فراموش کنیم.

کمال کامیابی‌نیا: بازی با سپاهان شش امتیازی است

کمال کامیابی نیا درباره عملکرد پرسپولیس در شب تساوی دو - دو مقابل شارجه امارات گفت: بازی خوبی را ارائه دادیم و واقعا حیف شد که نتوانستیم برنده باشیم. در نیمه اول و نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توپ و میدان در دقایق زیادی از بازی در اختیار ما بود. در زمین حریف گل اول و دوم را ما زدیم اما نتوانستیم از این گل‌ها حفاظت کنیم و برنده نشدیم. واقعا تساوی در این بازی برای ما تلخ بود و اگر برنده می‌شدیم عدالت برقرار می‌شد. با این همه هنوز چیزی از دست ندادیم و فرصت برای جبران این نتایج هست.

هافبک پرسپولیس درباره عملکرد داور بازی تصریح کرد: داور باید صددرصد بازیکن حریف را اخراج می‌کرد. واقعا همه ما تعجب کردیم که چرا بازیکن الشارجه را اخراج نکرد. داور در صحنه‌هایی که ما ضربات شروع مجدد می‌زدیم روی کوچک‌ترین برخوردها سوت می‌زد و اجازه بازی به ما نمی‌داد. به نظرم داور در برخی از صحنه‌ها می‌توانست سوت نزند تا بازی روال خودش را دنبال کند که این طور نشد.

وی درباره عملکرد پرسپولیس که صاحب یک امتیاز از دو بازی شده است اظهار داشت: کار ما سخت شده اما از یک طرف هم در نظر بگیرید که ما ۲ بازی مستقیم با التعاون داریم که می‌توانیم ۴ یا ۶ امتیاز از این تیم بگیریم. به هر حال کار ما خیلی سخت شده اما چهار بازی و چهار ۹۰ دقیقه دیگر باقی مانده و باید با تمرکز بالا به مصاف رقبا برویم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. باید امتیازات لازم را به دست بیاوریم هر چند که نشدنی نیست. ما می‌توانیم از این گروه بالا بیاییم. باید سخت تمرین کنیم و با توان بالاتری بازی کنیم.

کامیابی نیا در خصوص دیدار پرسپولیس با سپاهان در لیگ برتر تاکید کرد: بازی با سپاهان برای هر دو تیم یک بازی ۶ امتیازی است. از امروز باید بازی با الشارجه را فراموش کرده و فقط به بازی با سپاهان فکر کنیم. امیدوارم ریکاوری خوبی انجام دهیم و برای بازی با سپاهان آماده باشیم. همه تلاش خود را خواهیم کرد که دست پر از اصفهان برگردیم تا دل هواداران خودمان را شاد کنیم.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها