با این خوراک خوش‌طعم رژیمی تا عید وزن‌تان را کم کنید

گل کلم، کاهش دهنده سریع سلول‌های سرطانی است و جلوی رشد آن را می‌گیرد. باعث هضم بهتر غذا می‌شود و از انواع آرتروز پیشگیری می‌کند.

با این خوراک خوش‌طعم رژیمی تا عید وزن‌تان را کم کنید

خوراکی های بسیاری برای کاهش وزن و لاغر شدن وجود دارد. این بار می خواهیم طرز تهیه گل کلم سوخاری را به شما آموزش دهیم. با این خوراک تا عید می توانیم وزن تان را کم کنید.

گل کلم سوخاری برای کاهش وزن

چون می‌دانم این روزها ممكن است وقت‌تان برای غذا درست كردن كم باشد پیشنهاد می‌كنم این غذای خوشمزه‌ای را كه می‌خواهم به شما یاد بدهم درست كنید.

البته اصلش به عنوان پیش غذاست.

گل‌کلم کاهش دهنده سریع سلول‌های سرطانی است و جلوی رشد آن را می‌گیرد. باعث هضم بهتر غذا می‌شود. پیشگیری می‌کند از انواع آرتروز.

دردهای مزمن خاص روده را کاهش میدهد و یک خبر خوبی که خانم‌ها را خوشحال می‌کند این است که ماده غذایی فوق‌العاده‌ای است برای کاهش وزن.

خوب حالا كه به خاصیت این گیاه پی بردید، برویم كه بهتون یاد بدهم.

طرز تهیه گل کلم سوخاری برای کاهش وزن

- اول از همه یک گل كلم متوسط را به قطعه‌های كوچك خرد كن.

- بشور و بریز داخل یک قابلمه آب با كمی نمك. بگذار چند جوش بزند. فقط مراقب باش له نشود و زیاد نپزد چون اینقدر بافتش ظریف است كه نیازی به زمان زیاد برای پختن ندارد. همین كه مقداری نرم شود كافی است.

- بعد دو تا تخم‌ مرغ را خوب هم بزن و تو یک قابلمه كوچك مثلا شیرجوش تا نصفه روغن مایع مخصوص سرخ كردنی بریز بگذار حسابی داغ بشود.

- بعد از این‌كه گل كلم‌ها نرم شدند، بریز درون آبكش. بعد در یک ظرف مناسب یک لیوان آرد سوخاری بریز. اگر از پودرهای آماده استفاده می‌كنی كه نیازی نیست چیزی بهش اضافه كنی. اما اگر خودت می‌خواهی پودر سوخاری درست كنی؛ نان‌های باگت كه بیات می‌شوند را دور نریز.

- بگذارشون داخل یك سینی چند روزی بمانند تا خوب خشك بشوند، بعد آسیابشان كن و به آن طعم دهنده مثل نمك، فلفل، زردچوبه، پودر سیر، ادویه و زنجبیل یا هر ادویه دلخواه دیگری اضافه كن.

- خلاصه كجا بودیم؟ آهان گل كلم‌ها نرم شدن، ریخته شدند در آبكش، كمی خنك شدن و آبشون گرفته شده. حالا به ترتیب گل كلم‌ها را اول در تخم‌مرغ، سپس در آرد سوخاری و در انتها داخل روغن خیلی داغ شده بریز و اجازه بده سرخ بشه. بعد روی دستمال حوله‌ای آشپزخانه قرارشان بده كه روغن اضافی‌شان گرفته بشود.

- در نهایت كه تمام گل كلم‌ها تمام شدند به ظرف مورد نظر منتقل و با كمی سبزیجات تزئین و سرو كن. اما سسش؛ برای سس هم یک قاشق شوید تازه‌ی خرد شده، یه حبه سیر له شده و مقداری نمك و فلفل سیاه را با نصف لیوان سس مایونز مخلوط كن و كنار كلم سوخاری بریز.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها