اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز سه شنبه

 به دنبال بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان سه شنبه تعطیل اعلام شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز سه شنبه

در اطلاعیه آموزش و پرورش استان اردبیل آمده است:

روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۸ در اردبیل، نمین، نیر، سرعین و لاهرود فقط مقطع پیش دبستانی و در مشگین شهر و هیر تمامی مقاطع تحصیلی و در ارشق پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل میباشد.

همچنین در خلخال و خورش رستم پیش دبستانی و ابتدایی با یک ساعت تاخیر و در ارشق متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر و در لاهرود ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

به دنبال بارش برف و کولاک شدید، برخی مدارس آذربایجان شرقی فردا، سه شنبه تعطیل اعلام شدند.

در اطلاعیه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی آمده است:

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح بستان آباد، سه شنبه، بیست و نهم بهمن تعطیل است.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در روز سه شنبه

به دلیل بارش برف و برودت هوا همه مقاطع تحصیلی ناحیه یک، ناحیه 2، ایجرود، زنجانرود، سجاسرود، سلطانیه، ابهر، خرم‌دره، انگوران و ماهنشان و مقطع ابتدایی بخش مرکزی خدابنده در شیفت صبح و عصر روز سه شنبه 29 بهمن‌ماه تعطیل است.

طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان، به دلیل بارش برف و برودت هوا همه مقاطع تحصیلی

ناحیه یک، ناحیه 2، ایجرود، زنجانرود، سجاسرود، سلطانیه، ابهر، خرمدره، انگوران و ماهنشان و مقطع ابتدایی بخش مرکزی خدابنده در شیفت صبح و عصر روز سه شنبه 29 بهمن ماه تعطیل است.

رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف و احتمال لغزنده بودن مسیرهای مواصلاتی، مدارس برخی مناطق استان در نوبت صبح روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن تعطیل است.

مهدی محمدپور شامگاه دوشنبه افزود: نواحی یک و ۲ ارومیه در مقطع ابتدایی شهری و مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی این ناحیه‌ها تعطیل است.

وی بیان کرد: همچنین طبق تصمیم اداره‌کل آموزش و پرورش، همه مدارس در مناطق سیلوانا، صومای برادوست، انزل و نازلوی ارومیه، پیرانشهر، سردشت و مرحمت آباد تعطیل اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: در چالدران تمامی مدارس روستایی و در خوی مدارس بخش قطور و صفاییه تعطیل است.

محمد پور افزود: تعطیلی مدارس ابتدایی شهری و همه مدارس روستایی بوکان و میاندوآب و شروع کار مدارس با یک ساعت تاخیر در شاهین دژ و بخش کشاورز این شهرستان و اشنویه از دیگر تمهیدات اندیشیده شده برای کاهش مشکلات دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان است.

وی اضافه کرد: مدارس ابتدایی شهری و روستایی مهاباد نیز روز دوشنبه در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس اکثر مناطق آموزشی آذربایجان‌غربی طی روز دوشنبه به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل بود.

پیش‌بینی‌های هواشناسی بیانگر ادامه بارش‌ها تا روز پنج‌شنبه در آذربایجان‌غربی است.

منبع: پانا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها