انتقال بهاره هدایت به زندان قرچک

همسر بهاره هدایت گفت: در تماسی که امروز با او داشت خبر داده که دیشب ساعت یازده از بازداشتگاه وزرا در حالی که به علت اعتصاب غذا خونریزی معده داشته به زندان قرچک منتقل شده است.

انتقال بهاره هدایت به زندان قرچک

امین احمدیان، همسر بهاره هدایت گفت: همسرش در تماسی که امروز با او داشت خبر داده که دیشب ساعت یازده از بازداشتگاه وزرا در حالی که به علت اعتصاب غذا خونریزی معده داشته به زندان قرچک منتقل شده است.

احمدیان گفت: «بعد از روزی که دستگیر شد و ۲۴ ساعت که بی‌خبر بودیم و از دادسرا خبردار شدیم تا امروز دیگر خبری نداشتیم. امروز از زندان قرچک با من تماس گرفت و گفت که دیشب از بازداشتگاه وزرا به زندان قرچک منتقل شده است و از روز اول در اعتراض به نحوه‌ی بازداشتش که همراه با ضرب و شتم شدید و بدون ارائه‌ی برگه‌ی بازداشت بوده اعتصاب غذای خشک کرده بود تا روز پنجشنبه که با وعده‌ی رسیدگی این اعتصاب غذای خشک را تبدیل به اعتصاب تر می‌کند و فقط چای و آب مصرف می‌کند. دیشب هم ساعت ۱۱ با خونریزی معده از وزرا به زندان قرچک منتقل می‌شود.»

منبع: انصاف نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایرانی
    0

    تا زمانی که مخالف دشمن است که میتوان مورد ضرب و شتم در انظار و خفا قرار داد درختی ریشه نخواهد زد.

  • ناشناس
    0

    چرا عادتهای نیک در تعامل جایگزین عادتهای بد نمی شوند؟؟؟!!! --- --- متاسفانه ما ایرانیان بجای حل و فصل منطقی و دوستانه ی مشکلات فیما بین با خرد گریزی به عقده خالی کردن با خصم عادت داریم . --- ما بجای رساندن پیام منطقی به طرف مقابلمان و برقراری گفتمان خرد گرای مثبت سازنده با خصم ، با دشمن قسم خورده ی بیگانه متحد می شویم تا به خصم خودآسیب برسانیم و با خرد گریزی با این اتحاد شوم خانه خود را در معرض آسیب و تخریب قرار می دهیم. --- ما غافلیم از این که با این کار هم وطن خود را بنفع دشمنان ، با خیانت ، به دشمن تبدیل می کنیم واز خود بیزار می سازیم. --- ما با نادانی همیشه اصرار می ورزیم با مالیدن قرمه سبزی به کله خود به سوی خصم هم وطن برویم و با این کار بعید نیست آینده ی خود و خانه ی خویش را بنفع دشمنان بیگانه تباه کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها