اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره تداوم بارش در کشور

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از بارش برف و باران و وزش باد از چهارشنبه (۳۰ بهمن ماه) در نقاط مختلف کشور خبرداد.

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره تداوم بارش در کشور

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی چهارشنبه (۳۰ بهمن ماه) بارش برف و باران و وزش باد برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان و چهارمحال وبختیاری، پنج شنبه ( اول اسفندماه) بارش برف و باران و وزش باد برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، چهارمحال وبختیاری، غرب اصفهان، شمال فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات ایلام و شمال شرق خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، قزوین، البرز، تهران و سمنان، بارش باران و وزش باد برای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی برای استان‌های ایلام، خوزستان و نیمه شمالی فارس پیش‌بینی می‌شود.

جمعه (۲ اسفندماه) بارش برف و باران و وزش باد در خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال شرق سمنان و بارش باران و وزش باد در استان‌ گلستان رخ می‌دهد.

حاکمیت این شرایط جوی لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف، کاهش دید و اختلال تردد در معابر شهری و جاده‌های مواصلاتی به‌ویژه گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها را به همراه دارد. در این شرایط نسبت به احتیاط در تردد جاده‌ای، اجتناب از سفرهای غیر ضروری، رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن خودروها به تجهیزات زمستانی توصیه می‌شود.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها