فروشگاه آنلاین کولرگازی کولرینو

فروشگاه اینترنتی کولرینو ارائه دهنده انواع کولرگازی دیواری , ایستاده و پرتابل می‌باشد.محصولات این فروشگاه همگی دارای کارت گارانتی تضمین کیفیت کالا می‌باشند.

فروشگاه آنلاین کولرگازی کولرینو

جهت خرید محصولات با ما در ارتباط باشید:
09181760574

نحوه سفارش محصول در فروشگاه کولرینو:

ابتدا وارد سایت کولرینو به نشانی Koolerino.ir شوید.با مشاهده محصولات به انتخاب محصول مورد نظر خود بپردازید.پس از انتخاب محصول با کارشناسان ما تماس گرفته و از جدیدترین قیمت روز محصول مطلع شده و همچنین ازموجودی آن اطمینان حاصل نمایید.در این مرحله میتوانید سفارش خود را بصورت تلفنی یا آنلاین ثبت نمایید.

لازم به ذکر است در زمان ثبت سفارش مبلغی از شما دریافت نمیگردد و تمامی مبلغ کالا پس از تحویل در محل از شما دریافت می‌گردد.

زمان تحویل سفارش :

با توجه به تعداد سفارش شما و شهر محل سکونت یا کار شما پروسه ارسال کالا میتواند از یک الی 7 روز کاری به طول بیانجامد.

معرفی محصولات :

محصولات ما در دو دسته دیواری و ایستاده ارائه میگردد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

کولرگازی دیواری

این محصولات بر روی دیوار نصب میشوند. در گذشته این نوع کولر فقط ایجاد سرمایش میکرد اما امروزه این محصولات بصورت همزمان توانایی ایجاد سرمایش و گرمایش را دارا می‌باشند.

کولرهای گازی دیواری در ظرفیت های گوناگونی تولید میشوند.منظور از ظرفیت , قدرت موتور انهاست.شما با توجه به قدرت موتور محصول و متراژ محل مورد استفاده برای خرید کولر با ظرفیت مناسب اقدام می‌کنید.

کولرگازی ایستاده

این محصولات بصورت ایستاده بر روی پایه قرار می‌گیرند و به جایی متصل نمی‌شوند.

موتورهای این نوع از کولرهای از ظرفیت و قدرت بسیار بالایی برخوردار است به طوری ک براحتی میتواند محیط هایی با متراژ بالا را تحت پوشش قرار دهد.کولرهای ایستاده هم مانند دیواری از دو نوع سیستم سرمایشی و گرمایشی به صورت همزمان بهره می‌برند.

برندهای ارائه شده توسط فروشگاه ما :

تقریبا میتوان گفت ک در فروشگاه ما تمامی برندها ارائه میشوند که در اینجا صرفا به معرفی چند برند شاخص میپردازیم :

کولرگازی بوش

شاید کمتر کسی باشد که اسم کمپانی بوش را نشنیده باشد. محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالا و زیبایی بسیاری برخوردارند.

طراحی شیک و منحصر به فرد دستگاه های این کمپانی , قیمت مناسب و همچنین امکانات متنوع و نوین آن نگاه هر مشتری را به سمت خود جذب می‌کند.

کولرهای بوش معمولا از ریموت کنترل پیروی می‌کنند ضمن انک بر روی بدن کولرگازی صفحه نمایشگر وجود دارد.این محصولات از تکنولوژی اینورتر بهر می‌برند و مصرف انرژی بسیار پایینی دارند.در اکثر کولرهای بوش سیستم تهویه وا دیده می‌شود.

کار این سیستم این است که بعد از ورود هوا به دستگاه بوی بد، آلودگی و گرد و غبار شناسایی و تفکیک شود و در نهایت هوایه تصفیه شده و سالم وارد محیط شود.

کولرگازی میتسوبیشی

شاید شما در ایران نام این برند را بسیار کم شنیده باشید اما در سطح دنیا این برند از شهرت بالایی برخوردار است.

محصولات ان از طراحی فوق زیبایی برخوردارند و دارای امکانات بسیاری هستند. یکی از شاخص ترین این امکانات پرتاب باد چهار جت آن می‌باشد که باعث میشود باد به صورت بالا و پایین و همچنین چپ و راست در محیط توزیع شده و محیط را بصورت یکنواخت پوشش داده و دمای آن را به حالت ایده آل برساند.

محصولات این شرکت هم مانند دیگر شرکت ها از ریموت کنترل و صفحه نمایشگر بهره میبرند , دارای قابلیت اینورتر و فیلتر تهویه هوا بوده و از مصرف انرژی پایین و کارایی بالا برخوردار هستند.این محصولات معمولا در رنگ سفید و نقره ای و در دو نوع دیواری و ایستاده تولید می‌شوند.

کولرگازی ال جی

شاید LG تنها برندی باشد که محصولاتش نیاز به تشریح و دفاع نداشته باشند .

محصولات این کمپانی همواره از طراحی زیبا و قیمت مناسب برخوردار می‌باشند. در مورد تکنولوژی کولرهای ال جی باید گفت که این کمپانی در تولید کولرهم همانند دیگر محصولات لوازم خانگی پیشرو در تولید و اختراع امکانات جدید و منحصر به فرد میباشد.محصولات سرمایشی گرمایشی ال‌جی نسبت به سایر رقبا از کیفیت , زیبایی و امکانات بیشتری برخوردار است و در عین حال از قیمت پایین تری پیروی می‌کند.

کولرهای گازی ال جی تقریبا بی صدا هستند و نهایت آرامش را برای شما به ارمغان می آورند.این محصولات از مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردارند و تمامی اقلیم های آب و هوایی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.

اگر بخواهیم به مهم ترین امکانات محصولات ال جی اشاره کنیم در سطر آنها میتوانیم به قابلیت جت کول اشاره کنیم.بااین قابلیت باد بصورت یکنواخت در محیط پخش شده و دمای محیط را بصورت یکنواخت خنک می‌کند.

درباره ما :

کولرینو به عنوان یکی از بروزترین فروشگاه های اینترنتی سرمایشی / گرمایشی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی : پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین کیفیت کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های آنلاین معتبر کشور، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی سرمایشی گرمایشی ایران تبدیل شود.

به محض ورود به کولرینو با یک سایت لبریز از تنوعی از محصولات سرمایشی و گرمایشی رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. کولرینو مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیر سامسونگ (Samsung)، ال جی (LG) و .... چیده شده است.لذت یک خرید اینترنتی با کیفیت را با کولرینو تجربه کنید.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها