آغاز برخورد پلیس با مانکن‌هایی که ترویج مدگرایی می‌کنند

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از آغاز طرح ساماندهی ویترین واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک در پایتخت خبر داد.

آغاز برخورد پلیس با مانکن‌هایی که ترویج مدگرایی می‌کنند

سرهنگ «نادر مرادی» معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و برخورد با ترویج کنندگان فرهنگ غربی، معاونت اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با نگاه ویژه ای، طرح ساماندهی صنوف پوشاک را در سطح پایتخت آغاز کرده است.

این مقام انتظامی ضمن تذکر به فروشندگان پوشاک که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که اقدام به تبلیغ مزون و ترویج فرهنگ غربی می‌نمایند، گفت: در صورت عدم رعایت قوانین و ادامه به نمایش گذاشتن ویترین عرضه پوشاک بر خلاف شئون اسلامی، با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ «مرادی» با بیان اینکه تذکر و اطلاع رسانی‌های لازم به متصدیان واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک در خصوص رعایت ضوابط و مقرارت صنفی صورت گرفته است، تصریح کرد: این طرح با همکاری اتحادیه صنف پوشاک اجرا می‌شود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امینت عمومی تهران بزرگ ضمن اشاره به برگزاری جلسات مستمری که با حضور اعضاء وکارگروه مد و لباس از ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط در حال انجام و شکل گیری است، اظهار داشت: مانکن‌هایی که در ویترین واحدهای صنفی پوشاک قرار دارند به نوعی ترویج مد گرایی و اشاعه فرهنگ بی بند و باری برای خریداران است که موجب تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خواهد شد.

سرهنگ مرادی در پایان خاطرنشان کرد: در طرح مذکور که از ابتدای این هفته آغاز شده است و تا پایان سال نیز ادامه دارد، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در بازدیدهای مستمر از صنوف اقدام به جمع آوری مانکن‌های غیر متعارف خواهند کرد و، واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

منبع: میزان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • گشت ارشاد؟
    0

    ای بابا! چه مانکنهای بی دین و ایمونی! بابا اینها جونهای مردم رو از راه به در میکنن همشونو زندانی کنید! هزینه خورد و خوراک و...هم نمیخواد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها