ابراز نگرانی ظریف و نخست‌وزیر اقلیم کردستان از بازسازی داعش

وزیر امور خارجه و مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در دیداری در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ نسبت به بازسازی داعش و فعالیت مجدد آن در عراق و افغانستان ابراز نگرانی کردند.

ابراز نگرانی ظریف و نخست‌وزیر اقلیم کردستان از بازسازی داعش

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه روز یکشنبه در حاشیه نشست کنفرانس امنیت مونیخ، با مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار طرفین علاوه بر روابط کشورمان با اقلیم، درباره مسائل عراق و سوریه همچنین امنیت و مبارزه با تروریسم گفت و گو و تبادل نظر کردند.

طرفین درباره بازسازی داعش و فعالیت مجدد آن در عراق و افغانستان ابراز نگرانی کردند.

محمدجواد ظریف امروز همچنین با همتای اسلوونی درباره راه‌های گسترش همکاری‌های دو کشور، تحولات مربوط به برجام و همچنین موضوعات مرتبط با امنیت منطقه تبادل‌نظر کرد.

دیدار با وزیر خارجه کویت هم دیگر برنامه امروز رییس دستگاه دیپلماسی بود. در دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کویت علاوه بر موضوعات روابط دوجانبه، امنیت منطقه و روابط با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و همچنین تحولات یمن مورد گفت‌ؤگو و تبادل نظر قرار گرفت.
محمد جواد ظریف امروز همچنین با وزیر خارجه لهستان در خصوص موضوعات مختلف از جمله برجام ، تعهدات اروپا در قبال برجام و اقدامات ایران در این چارچوب و همچنین امنیت منطقه تبادل نظر کردند.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها