جسد کوهنورد البرزی پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: جسد کوهنورد البرزی در ارتفاعات واریان پیدا شد.

جسد کوهنورد البرزی پیدا شد

فتح الله هاشم نژاد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج در گفت : با همکاری مدیریت بحران استانداری البرز و اورژانس هوایی استان یازده نفر از نجاتگران هلال احمر شهرستان کرج مجددا به محل سقوط بهمن در ارتفاعات واریان اعزام شدند و درنهایت جسد کوهنورد جوان پیدا شد.

او افزود: ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه دیروز شنبه ۲۶ بهمن ماه ریزش بهمن و گرفتار شدن یک نفر از اعضای تیم ۷ نفره کوهنوردی در جاده کرج - چالوس، ارتفاعات روستای واریان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان کرج اعلام شد.

هاشم نژاد گفت: بلافاصله پس از اعلام حادثه با توجه به عدم امکان دسترسی به محل حادثه به صورت زمینی و صعب و العبور بودن مسیر، درخواست اعزام بالگرد شد و یک تیم تخصصی ۶ نفره امداد و نجات کوهستان با یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شد.

او با بیان این که کوهنورد مفقود شده روز گذشته یافت نشد و عملیات به دلیل تاریکی هوا متوقف شده بود، افزود: به محض روشنایی هوا عملیات جست و جو آغار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: شهروندان عزیز در این ایام سرد سال و با توجه به خلوتی ارتفاعات از کوهنوردی و شکار در ارتفاعات خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها