استقلال توان شکست الاهلی را دارد

پیشکسوت استقلال گفت:‌ استقلال در لیگ قهرمانان توان شکست الاهلی عربستان را دارد.

استقلال توان شکست الاهلی را دارد

محمد نوری در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: استقلال مصدومان زیادی داد. اکنون در خط حمله این تیم دیاباته و قائدی به خاطر مصدومیت غایب هستند و الاهلی عربستان هم بهتر و قوی‌تر از الشرطه عراق است و به هیچ عنوان آبی‌پوشان بازی آسانی ندارند.

وی افزود: استقلال در خط میانی مهره‌های کلیدی دارد و بازیکنانی مثل علی کریمی و مسعود ریگی دارد‌وینگرهای استقلال هم عالی هستند. خط هافبک استقلال با مدیریت می‌تواند این تیم را مقابل الاهلی به پیروزی برساند.

نوری با اشاره به توانایی‌های الاهلی گفت: من بازی الاهلی را هم دیده‌ام تیم خیلی قدرتمندی نیست و پیروزی دور از دسترس استقلال نخواهد بود. مهم‌ترین مشکل استقلال خستگی است و بخشی از مصدومیت‌های زیاد هم به خاطر همین خستگی است. با این حال اگر ریکاوری خوبی انجام شده باشد و بازیکنان از نظر روحی و روانی آماده باشند می‌توان الاهلی را شکست را داد. استقلال باید در این گروه به عنوان تیم اول صعود کند تا در مرحله بعد به الهلال عربستان نخورد. استقلال بهترین تیم این گروه است.

وی در مورد حواشی که استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: بله، باید این حواشی هرچه زودتر برطرف شود. باشگاه باید زودتر مدیرعامل خود را بشناسد و شرح وظایف هر کس مشخص شود استقلال پشت‌سر در لیگ برتر و اسیا بازی دارد. از سوی دیگر می‌دانیم که این تیم با کمبود بازیکن مواجه است. نیمکت استقلال واقعاً خالی است. استقلال مقابل الاهلی ارسلان مطهری را در خط حمله دارد. مرتضی تبریزی هم خوب جواب نداده و شاید مجیدی مجبور شود از یک بازیکن جوان در کنار مطهری استفاده کند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها