امیرآبادی: حامی مجیدی هستم و نمی‌توانند بین ما اختلاف بیندازند

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: اگر کسی فکر می‌کند با ۴ خط مطلب نوشتن در فضای مجازی می‌تواند باعث ایجاد اختلاف در استقلال شود سخت در اشتباه است.

امیرآبادی: حامی مجیدی هستم و نمی‌توانند بین ما اختلاف بیندازند

مهدی امیرآبادی در خصوص اظهاراتی که پیرامون یکی از شهرآوردهای چند سال پیش انجام داده بود اظهار داشت: همه اخلاق من را می‌دانند، هرگز اهل چاپلوسی نبودم و نیستم. من در مصاحبه‌ام صحبت‌هایی در مورد یکی از دربی ها انجام دادم ولی از آنجا که کری بین طرفداران دو تیم در صفحات مجازی زیاد است طرفداران تیم رقیب صحبت‌های من را به نفع تیم محبوبشان تحریف و سعی کردند به این شکل برای هواداران استقلال کری بخوانند.

وی افزود: این مسائل فقط در فضای مجازی شکل می‌گیرد وگرنه آیا کسی می‌تواند منکر شود که ما در خلق آن عدد 4 و بردهای پی در پی مقابل پرسپولیس نقشی نداشتیم؟ سال‌ها در استقلال بازی کرده‌ام و افتخار داشتم بازوبند کاپیتانی این تیم را ببندم، استقلالی بوده و هستم و خواهم ماند. یک عده هم تصور کردند با مجیدی مشکل دارم. اتفاقا در روزی که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی معارفه شد یکی از 5 نفری بودم که توسط باشگاه به این مراسم دعوت شدم.

امیر آبادی تاکید کرد: دوستی من و فرهاد مجیدی همیشه پا برجا است و سعی کرده‌ام برای هر کسی که در استقلال زحمت کشیده آرزوی موفقیت کنم. اتفاقا من از حامیان مجیدی هستم و معتقدم او می‌تواند این تیم را بعد از سالها موفق کند به شرط آنکه ابزارش را در اختیار داشته باشد. این وسط اگر کسی فکر می‌کند با 4 خط مطلب نوشتن در فضای مجازی می‌تواند باعث ایجاد اختلاف در استقلال شود سخت در اشتباه است. از همینجا هم برای مجیدی در بازی با الاهلی آرزوی موفقیت می‌کنم.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص دیدار این تیم با نماینده عربستان گفت: در این هفته ها تیم به دلیل خستگی بازیکنان شرایط سختی داشته و حتی این مشکلات باعث شده چند بازیکن مصدوم شوند اما استقلال همیشه استقلال است. البته شنیده‌ام تیم حریف هم درگیر برکناری و انتخاب مربی جدیدش است و همین موضوع می‌تواند برای استقلال برگ برنده باشد. با این شرایط امیدوارم استقلال در بازی با الاهلی همان فوتبالی را ارائه کند که مقابل الریان انجام داد. در آن بازی حریف هیچ کاری انجام نداد و مجیدی و همکارانش طوری حریف را آنالیز کرده بودند که با آن همه ستاره حتی یک موقعیت گل به تیم قطری ندادند.

وی خاطر نشان کرد: استقلال در بازی با الشرطه خوب بازی کرد ولی زمین ناهموار ورزشگاه عراق هم اجازه فوتبال را از تیم گرفته بود و هم اینکه تمرکز بازیکنان به خاطر ترس از مصدومیت گرفته شد. مطمئن هستم اگر شرایط زمین ورزشگاه کویت خوب باشد استقلال می‌تواند همان فوتبالی را بازی کند که در دیدار با الریان، الکویت و پرسپولیس ارائه کرد.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها