گفتگوی دیدنی خبرفوری با یکی از جنجالی‌ترین بازیگران ایران

ریحانه پارسا، از حاشیه‌های ازدواج تا حکایت بازی در "خوب، بد، جلف 2"

ریحانه پارسا امسال با خبر ازدواجش خبرساز شد. خبری که به سرعت در محافل هنری و رسانه‌ها بازتاب داشت. او در گفتگو با ویژه برنامه عیدانه سرنا، پیش از انتشار این خبر، از زندگی هنری‌اش سخن گفته است.

ریحانه پارسا، از حاشیه‌های ازدواج تا حکایت بازی در "خوب، بد، جلف 2"

ریحانه پارسا در گفتگو با برنامه سرنا به سابقه کاری‌اش در تئاتر اشاره کرد و اظهار داشت: از زمانی که حتی درسم تمام نشده بود تمرکز بیشتری گذاشتم که سمت تلویزیون بروم و تصویر را تجربه کنم که همین اتفاق، باعث شد که عده‌ای ندانند که من سابقه کار در تئاتر دارم.

وی در این گفتگو به حضورش در مدرسه تئاتر و سابقه‌اش در این هنر اشاره و خاطرنشان کرد: آنچه که در این شب‌ها به واسطه حضورم در تئاتر می‌بینم، ذوق و انرژی فوق‌العاده‌ای است که همراه دارم و حضور در صحنه تئاتر برایم بسیار جذاب است.

این بازیگر جوان کشورمان ادامه داد: شاید باورتان نشود اما درحقیقت تئاتر، مسیر و چالش جدیدی برایم ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر اولویت‌بندی بین سینما و تئاتر انجام نمی‌دهم اما می‌دانم که جذابیت تئاتر و سینما برایم مساوی است درحالی‌که تئاتر چالشی‌تر و سخت‌تر نیز می‌باشد.

پارسا درخصوص حضورش در صحنه تئاتر تاکید کرد: بنده توسط تصویر و تلویزیون شناخته شدم اما مسیرم را از تئاتر شروع کردم.

وی در پایان به پروژه‌های اخیرش اشاره کرد و مطرح کرد: علاوه بر فیلم سینمایی "خوب، بد، جلف 2"، از اردیبهشت‌ماه یک سریال نیز در شبکه نمایش خانگی خواهم داشت.

گفتنی است که مصاحبه با ریحانه پارسا در روزهایی انجام شد که او خبر ازدواجش با مهدی کوشکی را منتشر کرد. گفتگو با همسر ریحانه پارسا را اینجا بخوانید .

1

حجم ویدیو: 13.09M | مدت زمان ویدیو: 00:05:01 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    خیلی آدم بیکاری هستید از فرط بیکاری خبر ازدواج ریحانه وغیره ریحانه اینهم شد غذا برای کشور برو بابا کشکت بسا آدم بیکار خدا وکیلی اینهم شد خبر این ویروس کرونا است نه خبر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها