وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نمایندگان باید حداقل در یکی از کمیسیون‌ها حرفی برای گفتن داشته باشند/ حتی خنده‌ بی‌موقع یک فرد مسئول، مردم را عصبانی می‌کند

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص حضور جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور معتقد است: در مواردی مقام معظم رهبری بر جوان‌بودن دولت‌ها تاکید داشته‌اند اما اینگونه نیست که در همه سطوح افراط و تفریط داشته باشیم.

نمایندگان باید حداقل در یکی از کمیسیون‌ها حرفی برای گفتن داشته باشند/ حتی خنده‌ بی‌موقع یک فرد مسئول، مردم را عصبانی می‌کند

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت احمدی نژاد در گفتگو با خبر فوری به حضور افراد جوان در شورای نگهبان اشاره کرد و اظهار داشت: در شورای نگهبان افراد جوان نیز حضور دارند اما ترکیبی از افراد جوان و باتجریه در شورای نگهبان حضور دارند.

وی که کاندیدای اصولگرایان در مجلس است اما از فهرست ائتلاف اصولگرایان کمار گذاشته شده، خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های مختلف، افراد جوان حضور داشته‌اند اما اینکه به یک‌باره بخواهیم افراد متخصص و باتجریه را کنار بگذاریم و فقط به علت جوانگرایی از جوانان استفاده کنیم قطعا تجربه، احاطه و اشراف کافی به موضوعات را نخواهند داشت و در مواردی لطمه وارد خواهد کرد.

نماینده اسبق دوره پنجم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید هر 290 نفر نماینده مجلس شورای اسلامی توانمندی کامل را برای یک حوزه تخصصی داشته باشند و حداقل در یکی از کمیسیون‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد و صاحب‌نظر باشد.

حسینی عنوان کرد: بالغ بر 90 درصد بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری می‌شود و زمانی که در حوزه عمران و آبادی هزینه صورت نمی‌گیرد، باعث رکود در کشور خواهد شد.

وی مطرح کرد: حضرت امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب فرمودند، اگر به مجلس و دولت سرمایه‌دارها ورود پیدا کنند، کشور آسیب خواهد دید.

این فعال سیاسی کشور در پایان درخصوص رفتارهای برخی مدیران در قبال مردم گفت: گاهی اوقات حتی خنده‌ بی‌موقع یک فرد مسئول، امکان دارد مردم را عصبانی کند وقتی که مردم در سختی هستند لذا رفتار و اعمال مدیران زیر ذره‌بین خواهد بود.

گفتنی است سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سابق ایران در دولت دهم و نماینده اسبق دوره پنجم مجلس شورای اسلامی است. سیدمحمد حسینی در دولت نهم قائم مقام وزیر علوم و رئیس دانشگاه پیام نور بوده‌است و سوابق فعالیت‌های مدیریتی در صداوسیما را نیز در کارنامه خود دارد.وی همچنین از اعضای هیأت امنای دانشگاه شهیداشرفی اصفهان ی و عضو هیئت علمی دانشکده الهیات دانشگاه تهران می‌باشد .

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران از سال ۶۹، عضویت در جهاد سازندگی، رایزن فرهنگی در کنیا، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره انتشارات سروش، مشاور پارلمانی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و معاون پشتیبانی ، حقوقی و امور مجلس وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از دیگر فعالیت‌های دکتر سید محمد حسینی محسوب می‌شود.

71

حجم ویدیو: 47.27M | مدت زمان ویدیو: 00:20:38 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • چ
    0

    مگه می تونیم جلوی دزدیشون رو بگیریم ؟؟تا بتونیم جلوی خندشون رو بگیریم !!!چه حرفایی

  • سیف. الدین جمالی
    0

    ازقضا این خنده هاخیلی خوبه، و حکایت ازتهی مغزبودن مسئولین داره. اینهابایدبخندندبه مردمیکه زیرفشارگرانی وفقرکمرشون تاشده، اینهابایدبخندندبه مردمیکه جوونهاشون بیکارندوتوان ازدواج ندارندواون مسئول بیشعوریکه نسخه میده، کسانیکه توان ازدواج ندارند،ازدواج نکنندبهتره،اینها بایدبخندندبه ملتی که بزوروظاهرسازی بنام مقاومت همه نوع تحریم روبهشون تحمیل میکنن.بله بایدآقای روحانی، ظریف وخیلی های دیگه باخنده هاشون،دروغ را روز روشن بخوردملت میدن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها