۹ نامزد انتخابات مجلس در مشهد انصراف دادند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد گفت: تا امروز و در سومین روز از تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۹ نفر از ۳۳۳ نامزد قطعی انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات از شرکت در انتخابات انصراف دادند.

۹ نامزد انتخابات مجلس در مشهد انصراف دادند

احمد ریواده با بیان اینکه تاکنون ۹ نفر از ۳۳۳ نامزد قطعی انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات از شرکت در انتخابات انصراف داده‌اند اظهار کرد: سه نفر دیگر نیز انصراف خود را به فرمانداری مشهد اعلام کرده‌اند اما آمار رسمی که در سامانه وزارت کشور ثبت شده همان ۹ نفر است.

وی با اشاره به قانون شفافیت مالی فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات افزود: تاکنون ۸۵ درصد از ۳۳۳ نامزد انتخابات در مشهد نمایندگان مالی خود را معرفی کرده‌اند و افراد باقیمانده در این جمع یا برنامه‌ای برای هزینه کرد مالی در انتخابات ندارند و یا جز انصراف دهندگان از گردونه انتخابات هستند.

معاون سیاسی فرماندار مشهد گفت: مطابق قانون هر نامزد می‌تواند در هر منطقه شهرداری یک ستاد انتخاباتی تشکیل دهد البته برخی نامزدها طی ائتلاف با دیگر نامزدها ستادهای تبلیغاتی ائتلافی برپا می‌کنند.

ریواده با بیان اینکه در روز نخست تبلیغات انتخابات ۳۵ ستاد تبلیغاتی در فرمانداری مشهد ثبت شد بیان کرد: در حال حاضر شمار ستادهای تبلیغاتی ثبت شده در این فرمانداری از ۶۰ ستاد فراتر رفته است.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها