ناگلزمن: پیشنهاد رئال را در ۲۰۱۸ رد کردم

سرمربی موفق لایپزیگ فاش کرد که در سال ۲۰۱۸ با پیشنهاد رئال مادرید مواجه شده اما آن را رد کرده است.

ناگلزمن: پیشنهاد رئال را در ۲۰۱۸ رد کردم

یولیان ناگلزمن یکی از بهترین و موفق ترین مربیان حال حاضر فوتبال جهان است. این مربی جوان در فصل جاری با لایپزیگ نتایج درخشانی به دست آورده و تیمش در رده دوم جدول رده بندی بوندسلیگا است.

او از پیشنهاد رئال مادرید در سال ۲۰۱۸ سخن به میان آورد و گفت: در تابستان ۲۰۱۸ خوزه آنخل سانچس مدیر باشگاه رئال با من تماس گرفت. در ابتدا غافلگیر شدم اما بعد از آن احساس کردم که در رئال راحت نخواهم بود. به خودم گفتم که اگر راهی رئال شوم زمان کافی به من نخواهند داد تا خودم را اثبات کنم و به همین خاطر پیشنهاد آنها را در کردم.

ناگلزمن ادامه داد: در رئال باید بهترین باشی و زمان تبدیل شدن به بهترین را به یک مربی نمی دهند. من بهترین مربی نبودم و نیستم اما دوست دارم که در آینده به بهترین مربی تبدیل شوم. در تیم‌های بزرگی مثل بارسلونا و رئال مادرید زمان تبدیل شدن به بهترین مربی را به شما نمی‌دهند. در این تیم ها باید بهترین باشی تا به کار خود ادامه دهید.

سرمربی موفق لایپزیگ در پایان گفت: در تیم های بزرگی مانند رئال و بارسلونا یک مربی باید تیم را در همه بازی ها پیروز از میدان خارج کند و اگر نتواند با انتقاد مواجه می‌شود. مربیگری کردن در رئال و بارسلونا برای من زود است و هنوز خودم را مربی جوان و در حال یادیگیری می دانم. باید بیشتر پیشرفت کنم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها