دوباره قرار است عده‌ای از قطار انقلاب پیاده شوند؟ / کنایه معاون روحانی به منتقدان

معاون پارلمانی روحانی می‌گوید: نباید در هر انتخابات عده‌ای را از قطار انقلاب پیاده کنیم.

دوباره قرار است عده‌ای از قطار انقلاب پیاده شوند؟ / کنایه معاون روحانی به منتقدان

حسینعلی امیری ، معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید می‌کند: نباید به بهانه‌های سیاسی در هر انتخابات تعدادی را از قطار انقلاب پیدا کنیم.

وی می‌افزاید: قاعدتا باید هرسال نسبت به سال‌های دیگر در جهت تحقق آرمان‌هایی که در قانون اساسی تبلور پیدا کرده است گام‌های بلندتری برداریم و شتاب بیشتری برای رسیدن به آن‌ها بگیریم.

او بر این عقیده است که حضور مردم با سلایق و علایق مختلف سیاسی و اقوام گوناگون از جمله مواردی است که به تقویت نظام و جمهوریت کمک می‌کند.

به گفته امیری، ما ملت واحدی هستیم تقسیم کردن مردم به گروه‌ها و خط گذاشتن بین آن‌ها به هیچ وجه به صلاح امنیت ملی و مصلحت کشور نیست.

معاون روحانی تصریح می‌کند: نباید به بهانه‌های سیاسی در هر انتخابات تعدادی را از قطار انقلاب پیدا کنیم باید مشارکت حداکثری و جاذبه در حد اعلا داشته باشیم.

منبع: ایلنا

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    حسینعلی!!! نکنه تنها تو و رئیست و هم قطارات که کشورو گند زدین و مردمو به خاک سیا نشوندین ، خودتونو بلا نسبت صاحبان قطار انقلاب می دونید؟؟؟!!! از خدا نمی ترسین و خجالت نمیکشین روز به روز فجایع این ملت رو با خوش رقصی برای آمریکا و دلار بیشتر و بیشتر می کنین شاید ارباب به روی شما لبخندی بزنه؟؟؟!!! حسرت کشان این لبخند مگر تو گور اونو ببینن.

  • رضا
    0

    سلام. انقلاب و انقلابی بودن با رد صلاحیت نباید از قطار پیاده شود بلکه باید با تکیه بر اهداف و آرمانهای انقلاب قدم بردارد.اگر در این موقعیت واحد شرایط نشد به معنای این نیست که در جاهای دیگر نمی تواند خدمت کند .اگر کسی قرار است بارد صلاحیت آنهم بخاطر مسائلی که خود موجب آن شده و حالا بخاطر آن تائید نشده آزرده خاطر شودو از قطار پیاده شود...مثل کسی است که بگویند تو نمی توانی در خط مقدم اول جبهه بجنگی وباید در کار پشتیبانی و امداد خدمت کنی پس او باید ناراحت شود و اصلا از میدان جنگ بیرون برود بگویند من کمک نمیکنم ودر جبهه نمی مانم...برادر عزیز اینگونه حرفها را به مردم القا نکنید و مردم را دلزده از نظام و انقلاب نکنید که این خیانتی بزرگ به خون شهدا و امام و مقام عظمای ولایت است و خدمت به دشمنان وسرباز گیری برای اردوگاه دشمن است...انشالله همه ما انقلابی واقعی در خط امام و رهبری باشیم و پاسدار خون شهیدان بخصوص فرمانده شهید تازه به عرش رفته سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز روحش شاد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها