نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی مفقودی از سازمان سنجش

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور به بیان توضیحاتی درباره نحوه دریافت کد پرونده و شماره داوطلبی مفقوده شده داوطلبان آزمون‌های سراسری پرداخت.

نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی مفقودی از سازمان سنجش

حسین توکلی به بیان توضیحاتی درباره نحوه دریافت کد پرونده و شماره داوطلبی مفقوده شده داوطلبان آزمون‌های سراسری و آزمون‌های استخدامی که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، پرداخت.

توکلی گفت: داوطلبانی که به هر دلیلی کد پرونده شماره داوطلبی و یا هر یک از اطلاعات ثبت نامی خود را گم کرده اند به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند و این اطلاعات را دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور درباره بازه زمانی پاسخگویی به این افراد گفت: داوطلبان به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنند و در فاصله زمانی خیلی کمی اطلاعات خود را دریافت کنند.

توکلی در پاسخ به این سوال که آیا این داوطلبان باید حداقل یک روز منتظر دریافت جواب باشند؟ گفت: خیر بازه زمانی جواب دهی سیستم پاسخگویی سازمان سنجش بسیار کمتر از یک روز است.

نحوه دریافت کد پرونده و شماره داوطلبی مفقوده شده از سازمان سنجش

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: این سامانه همیشه فعال است و مختص روز‌های منتهی به برگزاری آزمون‌ها نیست و داوطلبان هر زمان که بخواهند می‌توانند به این سامانه پاسخگویی مراجعه کنند.

مراحل دریافت اطلاعات ثبت نامی از سایت سازمان سنجش

مرحله اول برای دریافت اطلاعات ثبت نامی داوطلبان مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org می‌شوید.

پس از ورود به سایت سنجش در بالا سمت چپ سایت بروی لینک (ورود به سیستم پاسخگویی) کلیک کنید.

مرحله دوم عضویت در سامانه پاسخگویی سایت سنجش و آموزش کشور است.

پس از ورود به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش در صورت عضو نبودن بایستی ابتدا با اطلاعات معتبر در سیستم عضو شوید و سپس از بخش ورود به سیستم پاسخگویی با اطلاعات و گذر واژه مخصوص می‌توانید درخواست خود را در مورد دریافت شماره پرونده و دواطلبی به صورت سوال با ارائه مشخصات در فرم مخصوص ارسال کنید.

در صورتی که در بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون یا اعلام نتایج آزمون‌ها به شماره پرونده، شماره داوطلبی، شماره سریال ثبت نام دسترسی ندارید یا آنها را فراموش کرده اید، پس از عضویت و ورود به سیستم، در زمان ارسال درخواست جدید، ابتدا آزمون و سال مربوطه را انتخاب کنید، سپس درخواست با عنوان «دریافت شماره پرونده یا داوطلبی» را ارسال کنید تا فرم مربوطه برای شما نمایش داده شود.

نحوه دریافت کد پرونده و شماره داوطلبی مفقوده شده از سازمان سنجش

در این فرم در صورت صحت و مطابقت مشخصات فردی ثبت شده در سامانه پاسخگویی با اطلاعات مندرج در پایگاه داده آزمون، بلافاصله، شماره پرونده، شماره داوطلبی و سایر اطلاعات مورد نیاز توسط سیستم در پاسخ به درخواست شما اعلام می‌شود.

طبق توضیحات داده شده به راحتی می‌تونید شماره داوطلبی و شماره پرونده رو برای مشاهده نتایج بدست آورید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها