پروانه سلحشوری، نماینده جنجالی تهران:

از انتخابات تهران استقبال نشد / ردصلاحیت‌ها و عملکرد مجلس موثر بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آنطور که باید از انتخابات در تهران استقبال نشده است که دلیل آن می تواند عدم کارکرد مناسب مجلس قبل و یا رد صلاحیت برخی از کاندیداها باشد.

از انتخابات تهران استقبال نشد / ردصلاحیت‌ها و عملکرد مجلس موثر بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبر فوری با اشاره به این که نمایندگی مجلس شورای اسلامی موقعیت ویژه ای است اظهار داشت: مجلس یکی از سه رکن اصلی سیاسی هر کشور است.

پروانه سلحشوری ادامه داد: بنابراین ضرورت دارد شرکت کنندگان در انتخابات از قبل اطلاعاتی در مورد کارکرد، فعالیت های مجلس، برگزاری جلسات و فراکسیون ها، کمیسیون ها آگاهی کامل داشته باشند.

وی با بیان این که نباید صرفا برای ثبت نام و حضور در مجلس در انتخابات شرکت کنیم گفت: نامزدهای انتخاباتی نباید بدون آگاهی به مردم وعده دهند چراکه ممکن است همین وعده ها با منافع ملی همخوانی نداشته باشد.

سلحشوری با تاکید بر غلبه نگاه ملی بر نگاه منطقه ای در میان نمایندگان مجلس بیان کرد: در خصوص وضعیت حال حاضر انتخابات باید بگویم شرایط حداقل در تهران فضای مورد انتظار نیست.

وی تصریح کرد: دلیل آن می تواند عدم کارکرد مناسب مجلس قبل و یا رد صلاحیت برخی از کاندیداها باشد، البته این اتفاق می تواند دلایل متعددی داشته باشد.

وی افزود: در نهایت به افرادی که می خواهند رای بدهند توصیه می کنم با غلبه بر احساسات کاملا آگاهانه و با شناخت رای دهند و افرادی را انتخاب کنند که تخصص و تعهد لازم را دارا هستند.

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • پرتغال فروش محل
    0

    ابته سلفى گرفتن با مقرينى ،گند برجام ،ناكار امدى دولت تحت حمايت شما،ًد زدى ورانت خوارى رفقا وهم حزبيهاى جنابعالى ونفاق امثالهم و...راهم اضافه كنيد

  • ایرانی
    0

    ناتوانی مجلس و دست بالا داشتن شورای نگهبان و مجمع تشخیص که هردو انتصابی هستند . مردم را دلسرد کرده است .رای انها بی ارزش است چه بیایند و چه نیایند. .. در ماجرای گرانی بنزین مجلس کجای ماجرا بود؟!

  • رحیم اب منگل
    0

    عزا چه عزایی است که مرده شور هم گریه میکنه

  • yazdan
    0

    یه جوری حرف میزنه انگار من نماینده مجلسم نه خود ایشون که هنوزم در دوران نمایندگی هستن و فاز پوپولیستی مخالفم و منتقدم و منطقی هستم و خواستار شفافیت و اصلاحات برداشته.

  • سلام
    0

    با اين سيستم تا ابد هم هيچ تغييري در وضعيت كنوني كه نتيجه ي بي توجهي به خواست مردم طي اين 40 سال بوده نخواهيم بود راي دادن به نوعي قبول همين شرايط اسف بار است جهان با ما قطع رابطه ميكند و ما به اين دنيا آمده ايم تا دشمنان را نيست و نابود كنيم در حالي كه از درون متلاشي ميشويم حالا هم دعوت ميشويم به خيمه شب بازي انتخابات شوراي نگهبان كه وظيفه اي بجز نگهباني از يك طيف خاص بر عهده ندارد چيدمان اين مهره ها و ساير شوراهاي انتصابي گوياي همه چيز است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها