برگ برنده نامزدها در انتخابات مجلس

نامزدهای مجلس یازدهم شورای اسلامی برای اینکه بتوانند صلاحیت خود را برای مردم شریف ایران توضیح دهند و نقاط برتری خود در مقایسه با رقبا را عنوان کنند، قطعا به تبلیغات نیاز خواهند داشت

برگ برنده نامزدها در انتخابات مجلس

شاید چاپ بنر و تراکت زمانی پاسخگوی نیازهای تبلیغاتی نامزدهای مجلس بود. امّا امروزه با توجه به فراگیر شدن اینترنت و پیشرفت فناوری، تبلیغات شکل جدیدی به خود گرفته اند. امّا چگونه می توان روش تبلیغاتی را انتخاب کرد که در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرد و بیشترین بازخورد را داشته باشد؟ در ادامه، قصد داریم پیشنهادات ویژه گروه فرادیتا برای تبلیغات نامزدهای مجلس را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

تبلیغات در گوگل برای انتخابات مجلس
امروزه با در دسترس قرار گرفتن هرچه بیشتر اینترنت و تلفن های هوشمند، افراد بیشتری برای برطرف کردن نیازهای خود به گوگل روی می آورند. گوگل به عنوان محبوب ترین موتور جستجو و پر بازدید ترین سایت دنیا، دارای پتانسیل های تبلیغاتی بسیار بالایی نیز هست.
با داشتن دسترسی به اینترنت، افراد معمولا سوال یا نیاز مدنظر خود را در گوگل جستجو می کنند تا بتوانند برای آن پاسخی دریافت کنند. حال وب سایتی که بتواند در صفحه اوّل گوگل دیده شود، قادر خواهد بود که بازدید و ترافیک بسیار بالایی را جذب کند.
انتخابات مجلس نیز یکی از حوزه هایی است که افراد در مورد آن جستجو می کنند. نام نمایندگان هر شهر و حوزه، جستجو برای وب سایت هر نامزدا و جستجو در خصوص زمان دقیق برگذاری انتخابات، از جمله پر سرچ ترین عباراتی هستند که کاربران گوگل در این دوره سرچ می کنند.
حال سوالی که پیش می آید این است که نامزدهای مجلس چگونه می توانند وب سایت خود را در صفحه اوّل گوگل قرار دهند؟ با استفاده از تبلیغات گوگل!
دنیای بازاریابی، به ‌ویژه تبلیغات آنلاین، در سال‌ های اخیر تغییر زیادی کرده است و Google Ads یکی از سیستم هایی است که در این تغییر عظیم، نقش مهمی ایفا کرده است. گوگل ادز شبکه هوشمند تبلیغاتی گوگل است که با استفاده از آن صاحبان وب سایت می توانند با پرداخت هزینه و برای بازه زمانی مشخص، سایت خود را در صدر نتایج گوگل قرار دهند. این یعنی زمانی که کاربران کلیدواژه مدنظر شما را جستجو کنند، سایت شما به عنوان اوّلین نتیجه در گوگل دیده خواهد شد.
اثر بخشی بسیار بالای تبلیغات گوگل می تواند راه حلی بسیار مناسب برای هرچه بیشتر دیده شدن نامزدهای مجلس باشد، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره همراه 09107254861 تماس گرفته و یا از ای دی تلگرام @FaraData_SEO96 استفاده نمایید.
ثبت رپورتاژ آگهی برای انتخابات مجلس
یکی دیگر از راه کارهای بسیار مفید برای تبلیغات نامزدهای مجلس، استفاده از رپورتاژ آگهی است.
رپورتاژ به شما این امکان را می دهد که با پرداخت هزینه، متن تبلیغاتی مدنظر خود را در پربازدید ترین و پر مخاطب ترین وب سایت ها قرار دهید و از این طریق بیشتر دیده شوید.
از جمله وب سایت هایی که برای ثبت رپورتاژ آگهی بسیار مناسب هستند، سایت های خبری هستند که بازدید روزانه بسیار بالایی دارند.
شما می توانید در یک متن تبلیغاتی در خصوص صلاحیت های خود توضیح دهید و یا اینکه از کاربران بخواهید که به وب سایت شما مراجعه کنند و در خصوص شما اطلاعات بیشتری را کسب کنند.
گروه فرادیتا به عنوان یک واسطه معتبر برای ثبت رپورتاژ به شما این امکان را می دهد که متن خبری - تبلیغاتی خود را در پر بازدید ترین وب سایت های ایران قرار دهید و از این طریق راحت تر خود را به مردم ایران معرفی کنید.
فعالیت در اینستاگرام برای تبلیغات انتخابات مجلس
هیچ شکی وجود ندارد که اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین شبکه های مجازی در ایران و در سرتاسر جهان است.
سرانه استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام در ایران بسیار بالا است و همین سبب شده که این شبکه اجتماعی به بستری فوق العاده برای کمپین های تبلیغاتی و معرفی تبدیل شود.
فعالیت در اینستاگرام اگر به صورت هدف مند انجام شود، می تواند به شما کمک کند که در معرض دید کاربران فراوانی قرار بگیرید.
گروه فرادیتا با استفاده از دانش روز و آشنایی کامل با نحوه کارکرد الگوریتم اینستاگرام، می تواند به رشد صفحه اینستاگرام شما و همچنین ایجاد پست های فراگیر و پر بازدید با به کارگیری هشتگ کمک کند. علاوه بر این، گروه طراحی فرادیتا می تواند در تولید محتوای چند رسانه ای جذاب برای صفحه اینستاگرام به شما یاری رساند.
ارسال اعلان یا نوتیفیکیشن برای تبلیغات انتخابات مجلس
یکی دیگر از ابزارهای بسیار کاربردی برای انجام تبلیغات مفید و موثر، ارسال اعلان یا نوتیفیکیشن روی دستگاه های موبایل می باشد.
اعلان ها پیام هایی هستند که روی دستگاه های موبایل کاربران نمایش داده می شوند و امکان درج متن و لینک در آن ها وجود دارد. شما می توانید از طریق یک اعلان، متن تبلیغاتی خود را برای دستگاه های کاربران ما ارسال کنید و از این طریق آن ها را به سایت خود دعوت کنید.
اپلیکیشن های گروه ما با داشتن حدود 350 هزار کاربر فعال به شما این اجازه را می دهد که با ارسال یک اعلان، نام و سایت خود را در معرض دید کاربران زیادی قرار دهید.
روش ارسال نوتیفیکیشن امروزه به یکی از محبوب ترین روش های بازاریابی و تبلیغاتی تبدیل شده است.
نتیجه گیری
برندسازی، شناخته شدن و تبلیغات، امروزه از بنر ها و تراکت های خیابانی به سمت دنیای مجازی کوچ کرده است و دلیل آن هم بی شک فراگیر شدن هرچه بیشتر دسترسی به اینترنت هست. نامزداهای محترم مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن این مهم می توانند از فضای مجازی و دنیای وب به عنوان بستری پر از پتانسیل استفاده کنند و از آن برای معرفی تمام صلاحیت ها و شایستگی های خود بهره ببرند.
همچنین، با ثبت تبلیغات در دنیای مجازی می توان در مصرف کاغذ برای ثبت تراکت صرفه جویی کرد.
گروه فرادیتا آمادگی خود را اعلام می کند که به نامزدهای مجلس در جهت ثبت انواع تبلیغات مجازی و همچنین، داشتن حضور پر رنگ و موثر در دنیای اینترنت یاری رساند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هریک از روش های مدنظر شما و همچنین، دریافت مشاوره رایگان می توانید همین حالا با کارشناسان فرادیتا تماس حاصل کنید:
@FaraData_SEO96

09107254861

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها