میزبانی صدرنشین از نماینده فارس در سالن بدون تماشاگر

میزبانی صدرنشین از نماینده فارس در سالن بدون تماشاگر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال چهارشنبه 15 دی ماه با برگزاری دیدارهای پیگیری می‌شود و تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز این هفته در سالن پیروزی میزبان ارژن شیراز خواهد بود.

تیم گیتی‌پسند که پس از کسب نتایج نه چندان خوب و همچنین با توجه به حواشی به وجود آمده، جایگاه خود را در صدر جدول در خطر می‌دید هفته گذشته در تقابل با شهروند ساری در قلعه عقاب‌ها دوباره اوج گرفت و با درهم کوبیدن این حریف سرسخت موفق شد خود را از آن شرایط خارج کند.

یاران لک که با توجه تساوی هفته گذشته مس سونگون، بار دیگر اختلاف خود را در صدر جدول با سایر تعقیب کننده‌ها تا حدودی افزایش دادند این هفته باید به مصاف ارژن شیراز بروند تا با کسب 3 امتیاز کامل این دیدار خانگی جایگاه خود را مستحکم‌تر کنند.

هرچند گیتی‌پسند به دلیل محرومیت، تماشاگران خود را در این دیدار در کنار خود ندارد اما مهره‌های باتجربه این تیم می‌دانند که نباید بار دیگر فرصت فاصله گرفتن با رقبا را از دست بدهند و باید در شرایط سخت و حتی سالن بدون تماشاگر خودی هم بر حریف غلبه کنند.

از طرف دیگر تیم ارژن فارس هم سعی دارد در سالن بدون تماشاگر حریف کسب امتیاز کند و به طور قطع در این دیدار جنگنده ظاهر می‌شوند؛ به هرحال هرچند ارژن در نیم‌فصل نخست در شیراز مغلوب گیتی‌پسند شد اما شاگردان لک به خوبی می‌دانند که باید بدون توجه به نتایج قبلی و با تمرکز بالا فقط با تفکر پیروزی وارد زمین شوند، اگر قهرمانی می‌خواهند.

برنامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال

چهارشنبه 15 دی ماه، ساعت 16

گیتی‌پسند اصفهان- ارژن فارس
دانشگاه آزاد- یاسین قم
مقاومت البرز- شهروند ساری
آذرخش بندرعباس- فرش آرا مشهد
مس سونگون- شهرداری ساوه
ملی حفاری اهواز- دبیری تبریز
تاسیسات دریایی- طرح و توسعه قزوین

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها