هافبک اینتر چشم رئال مادرید را گرفته!

مارسلو بروزوویچ، هافبک کروات اینتر مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

هافبک اینتر چشم رئال مادرید را گرفته!

مارسلو بروزوویچ در فصل جاری یکی از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار ترکیب آنتونیو کونته بوده و نقش قابل توجهی در نتایج خوب نراتزوری ایفا کرده است. نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد رئال مادرید قصد دارد در تابستان پیش رو برای خرید این هافبک 27 ساله اقدام کند.

مارسلو بروزوویچ که در جریان دربی این هفته دلامدونینا یکی از بهترین بازیکن اینتر بوده و یک گل تماشایی نیز به ثمر رساند، با مصدومیت سمیر هندانوویچ تبدیل به کاپیتان اول تیمش شده و اینتر به آسانی مجوز فروش او را نخواهد داد.

زین الدین زیدان معتقد است مارسلو بروزوویچ می تواند در کنار هموطنش لوکا مودریچ در میانه میدان هنرنمایی کند؛ زوجی که در جام جهانی 2018 یکی از عوامل اصلی صعود تیم ملی کرواسی به فینال بودند.

در حال حاضر کاسمیرو در ترکیب رئال مادرید بازیکنی بدون جانشین و کلیدی به شمار می آید و زیدان امیدوار است بتواند یک مهره سطح بالا برای حضور در میدان به جای این بازیکن جذب کند. مارسلو بروزوویچ تا سال 2022 با اینتر قرارداد دارد و نراتزوری به دنبال تمدید با اوست، اما پیشنهاد رئال مادرید می تواند کار اینتر را برای حفظ این بازیکن دشوار سازد. به جز مارسلو بروزوویچ، نام های زیادی از جمله پل پوگبا و دنی فن دبیک نیز برای تقویت خط میانی رئال مادرید در تابستان پیش رو مطرح شده و به نظر می رسد آنها حداقل یک هافبک طراز اول جذب خواهند کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها