پروژه‌های پَسا اسکاری آلمادوار مشخص شد/ ساخت ۲ فیلم انگلیسی زبان

کارگردان نامدار اسپانیایی اعلام کرد فیلم بعدی‌اش انگلیسی زبان خواهد بود.

پروژه‌های پَسا اسکاری آلمادوار مشخص شد/ ساخت ۲ فیلم انگلیسی زبان

به گزارش خبر فوری به نقل از ورایتی، پدرو آلمادوار کارگردان نامدار اسپانیایی اعلام کرد فیلم بعدی‌اش را به زبان انگلیسی می‌سازد.

پدرو آلمادوار که پس از حمایت و معرفی جدیدترین فیلمش «درد و افتخار» در جشنواره‌های سینمایی نتوانست جایزه اسکار را از آن خود کند، قصد دارد به زودی پشت دوربین قرار بگیرد و ۲ فیلم انگلیسی زبان بسازد.

گرچه قبلاً ساخت فیلم‌های انگلیسی زبان به این کارگردان پیشنهاد شده بود و او انتخاب‌های مختلفی در این زمینه داشته است اما حالا این کارگردان ۷۰ ساله آماده یک تغییر است.

در حالی که وی همه پاییز ۲۰۱۹ را سرگرم حمایت و معرفی فیلم «درد و افتخار» بود، اکنون یک فیلمنامه تقریباً نهایی شده اقتباسی از «۵ داستان کوتاه از یک نویسنده آمریکایی» را برای ساخت یک فیلم بلند در دست دارد.

وی افزوده است به زودی یک فیلم کوتاه که اقتباسی از «صدای انسانی» ژان کوکتو است را با بازی تیلدا سوینتون بازیگر برنده اسکار که همواره به کار کردن با کارگردان‌های غیرانگلیسی زبان علاقه داشته است، در دست تولید دارد.

این کارگردان گفته است فیلمبرداری این فیلم در ماه آوریل (فروردین) در مادرید شروع می‌شود. مکان اصلی وقوع داستان پاریس است و داستان در یک پرده درباره گفتگوی تلفنی نهایی یک زن با عاشقش است که قصد دارد روز بعد با یک زن دیگر ازدواج کند.

آلمادوار با اقتباس از «صدای انسانی» در سال ۱۹۸۷ فیلمی با عنوان «قانون آرزو» را ساخت و بعد فیلم بلند «زنان در آستانه فروپاشی عصبی» را در سال ۱۹۸۸ ساخت که با آن نخستین نامزدی اسکارش را کسب کرد.

دیگر اقتباس‌هایی که از این داستان شده است فیلم اقتباسی «عشق» روبرتو روسلینی در سال ۱۹۴۸ است که با بازی اینگرید برگمن ساخته شد.

به گفته این کارگردان وی با سوینتون برای به روز کردن جنبه های خاص رفتاری زنان در این فیلم کار کرده است.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها