قتل کارمند اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان

یکی از کارمندان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه مورد حمله یکی از مراجعه کنندگان این اداره قرار گرفته و با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

قتل کارمند اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان

محمد زنگی‌آبادی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر کشته شدن یکی از کارمندان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: متاسفانه این خبر صحت دارد و آقای محمد گل‌رسان با ضربات چاقوی یکی از مراجعه‌کنندگان کشته شد.

وی با بیان این مطلب که محمدحسین گل‌رسان‌کرمانی یکی از کارمندان موجه و آرام این سازمان بود، ادامه داد: ایشان پشت میز کار خود نشسته بودند که ضارب با چاقو وی را به قتل می‌رساند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به شرح ماجرا پرداخت و گفت: ضارب ظاهرا مسئول یک شرکت راهسازی بوده و واحد نظارت و بازرسی اعلام کرده بود که براساس قراردادهای منعقد شده، کارها به درستی انجام نشده و استانداردها رعایت نشده است و آقای گل‌رسان نیز که رئیس اداره پیمان و رسیدگی به قراردادها این اداره کل بود، به ضارب اعلام می‌کند که روند اجرای کار خود را اصلاح کند.

وی ادامه داد: قاتل در حدود ۱۰ روز پیش نیز به این اداره مراجعه می کند که در درگیری با نگهبان این مجموعه ضربه چاقویی به شانه نگهبان می‌زند و فرار می‌کند و امروز صبح نیز در حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به اداره کل مراجعه می‌کند و با کارد آشپزخانه به آقای گل‌رسان که در حال کار کردن بود حمله و کارد را در قلب همکار ما فرو می‌کند.

زنگی‌آبادی افزود: قاتل اقدام به فرار می‌کند که توسط نگهبانان این مجموعه در محوطه اداره کل دستگیر می‌شود که پس از حضور نیروهای انتظامی پس از حدود ۴۵ دقیقه بعد از تماس ما، در محل حادثه حاضر شده و ضارب را تحویل گرفتند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • امیری
    0

    اگر این ضارب که باچاقودست به چنین کارپست وحیوونی زده راهمان 10روزقبل که نگهبان راباچاقوزده بودسریعادستگیر وتحویل میدادنند دوباره جرات چنین غلطی رانداشت.واین مملکت راباتگزاس وچاله میدون اشتباه نمیگرفت .وحالاهم بایددرمله عام حلق اویزشودتااگرامثال این لات وچاقوکش هست حساب کارشونوبکنند.ودیگرشاهدچنین اوباش بازی هانباشیم.

    نظرات شما -
    • اشکان صرافی نژاد
      0

      مگر سلامت و حفظ جان نگهبانان شیفت برای مدیریت یک سازمان کلا اهمیتی داره؟ مگر نگهبان یک باتوم ساده و یا اسپره فلفل صاف و ساده اصلا دارند که وسیله دفاع شخصی خودشون باشه؟

    • عباسی
      0

      مهندس گلرسان با این غم چه کنیم

  • حسین هاشمی
    0

    نویسنده این مطلب خودش میتونه اینی که نوشته رو بخونه و ازش سر دربیاره اشتباه تایپی چقدر اخه

  • حمید
    0

    اولا اگر ده روز پیش چاقو کشیده چرا پیگری نشده تا الان یک انسان از ادامه زندگی محروم نشود و خانواده ای داغدار و مصیبت زده نشوند... ثانیا حضور نیروی انتطامی بعد از 45 دقیقه خیلی برایم جای سوال دارد چون در موارد متعددی که مورد حاد هم نبوده و تماس گرفته ایم حتی گاهی کمتر از 10 دقیقه گشت در محل حاضر شده است اما مواردی هم تا 20 دقیقه بوده اما 45 دقیقه؟؟؟!!! ثالثا در اداراتی که ارباب رجوع همه نوعی دارند بهتر نیست عوامل انتظامی در محل مستقر باشند..

  • حق
    0

    سلام چرااولین بارکه به نگهبان حمله کرده وآن رازخمی کرد پیگیرنشدیدواگرشکایتی میشدوپیگیری میکردیدبه این اتفاق دردناک دچارنمیشدیدولی چون نگهبان بوده اهمیت ندادیدوبه این مصیبت گرفتارشدیدودومچرانیروی انتظامی بعداز۴۵دقیقه حضورپیداکردنداحتمال داشته منتظربودن خوداداره کارراتمام کندوآنهافقط گزارش کننده حادثه باشندخودبنده ازچنیین مواردزیادی دیدم که هنگامی که گزارش درگیری رابه نیروی انتظامی میدهیم باتاخیرزیادت حضوریادربعضی ازمواقع اثلاحضورپیدانمیکنندخداداندعلت چیست به هرحال مقصراین حادثه اداره هستش اگربااولین‌بار کارزشت این جنایتکارعکس العملی‌نشان میدادندهیچ وقت دچارچنین حادثه نمیشدند

  • عباسی
    0

    چرا امبولانس اینقدر تاخیر داشت؟چرا نیروی انتظامی اینقدر با تاخیر بر سر حادثه امدند و چراهای دیگر ....

  • احسانی
    0

    باید قاتل تقاص پس دهد .تیکه تیکه شود .قصاص شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها