اقبالی:‌ قلعه‌نویی در بازی با العین نظم تاکتیکی تیمش را حفظ کند

کارشناس فوتبال گفت:‌ قلعه‌نویی در بازی با العین امارات باید 90 دقیقه نظم تاکتیکی تیمش را حفظ کند.

اقبالی:‌ قلعه‌نویی در بازی با العین نظم تاکتیکی تیمش را حفظ کند

مسعود اقبالی در مورد دیدار سه‌شنبه سپاهان ایران مقابل العینامارات گفت:‌ من از العین شناخت دقیقی ندارم اما گهگاهی بازی این تیم را می‌بینم که از تیم‌های خوب عربی محسوب می‌شود و تیم قدرتمندی است. اما در مورد سپاهان باید بگویم یکی از بهترین تیم‌های ایران مقابلالعین قرار می‌گیرد. قلعه‌نویی سبک خودش را دارد و حتی به خاطر سپاهان به تیم ملی هم نرفت و در این باشگاه ماند.

وی در مورد اینکه العین یک بار شش بر یک استقلال را شکست داده بود، گفت: واقعیت این است که تیم‌های عربی فوتبال تاکتیکی را بهتر از تیم‌های ما بازی می‌کنند. امکانات درجه اولی دارند، ستاره‌های بالای 30 سال مطرح جهان را جذب می‌‌کنند اما تیم‌های ما گاهی اوقات بازیکنی که می‌گیرند مشخص می‌شود که مصدوم است و این هم از مشکلات فوتبال ما است. ضمن اینکه نمی‌توانیم برخلاف تیم‌های عربی از فرصت‌های گلزنی خود به خوبی استفاده کنیم و ضربات آخر را به گل تبدیل کنیم.

اقبالی تصریح کرد: آنچه قلعه‌نویی باید در این بازی توجه بیشتری به آن بکند این است که در طول 90 دقیقه نظم تاکیتکی تیمش را حفظ کند. متأسفانه تیم‌های ایرانی بعد از اینکه یک گل از حریف می‌خوردند ساختار تیمی خود را از دست می‌دهند ما باید 90 دقیقه بر روی ساختار تیم تکیه کنیم و به استراتژی تیمی در طول مسابقه پایبند باشیم. تغییراتی که در تیم ایجاد می‌شود باید منطقی باشد.

وی با اشاره به پیشرفت فوتبال کره و ژاپن گفت: مشکل تیم‌های ایرانی معمولا در مراحل بالاتر است. با این حال امیدوارم هر چهار تیم ایرانی یعنی، سپاهان، استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو در این فصل بتوانند عملکرد درخشانی داشته باشند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها