مرگ مشکوک ۲ زن بررسی می‌شود

مرگ زن جوان در اتاقک سرایداری کارگر افغانستانی و فوت یک زن در پاتوق معتادان دو پرونده‌ای است که روی میز بازپرس ویژه قتل تهران قرار گرفته است.

مرگ مشکوک ۲ زن بررسی می‌شود

در اولین پرونده ساعت‌۲۲ شامگاه جمعه ۱۸‌دی‌ماه قاضی شعبانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۳۴ کلانتری شهرک‌غرب از مرگ مشکوک زن جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه که اتاقک نگهبانی در ابزار و مصالح فروشی در غرب تهران بود با جسد زن ۳۷‌ساله‌ای روبه‌رو شدند که به طرز مرموزی به کام مرگ رفته بود. بررسی‌های نشان داد در اتاقک نگهبانی پسر جوان افغانی زندگی می‌کند که مدعی است این زن مهمان او بوده است.

صاحب مصالح فروشی که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده بود، گفت: این پسر افغان کارگر من است و شب‌ها هم در اتاقک نگهبانی می‌خوابد.

ساعتی قبل برای سرکشی به مصالح فروشی‌ام آمدم که دیدم این زن جوان بی‌هوش داخل اتاقک نگهبانی افتاده‌است که بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس خبر دادم.

پسر افغان هم در ادعایی گفت: یکسال و نیم قبل با این زن که تنها بود آشنا شدم.

پس از این او هر از گاهی به من در مصالح فروشی سر می‌زد و گاهی هم اجناس و لوازمی که داشت برای فروش به من می‌داد.

من لوازم و اجناس او را به دوستان و همکارانم می‌فروختم و پولش را پس می‌دادم تا اینکه چند روز قبل لپ‌تاپی را برای فروش به من تحویل داد و من هم او را به دوستم دادم تا بفروشد.

ساعتی قبل او پیش من آمد و گفت که از فروش لپ تاپش پشیمان شده و خواست لپ‌تاپش را پس دهم که به او گفتم لپ‌تاپ را برای فروش به دوستم داده‌ام و نمی‌توانم پس دهم که به همین خاطر با هم مشاجره کردیم.

او ناگهان حالش بد و نقش بر زمین شد و فوت کرد و همان لحظه هم صاحب مغازه از راه رسید و موضوع را به مأموران پلیس خبر داد.

در حالی که آثار ضرب و جرح روی بدن زن جوان حکایت از این داشت او قبل از فوت در درگیری با پسر افغان زخمی شده و بعد فوت کرده‌است، مأموران پسر جوان را به عنوان مظنون به قتل بازداشت کردند.

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای شناسایی هویت و مشخص شدن علت اصلی مرگ، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی شعبانی در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

مرگ مشکوک زن جوان در پاتوق معتادان
در دومین پرونده زن جوان ناشناسی در پاتوق معتادان در جنوب تهران به طرز مرموزی به کام مرگ رفت.

مأموران در جست‌وجو برای بازداشت مردی هستند که از محل حادثه گریخته است.

ساعت‌۴و۳۰ دقیقه بامداد روز شنبه نوزدهم بهمن‌ماه مأموران کلانتری‌۱۱۶ مولوی مرگ مشکوک زن جوانی را به قاضی شعبانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند.

دقایقی بعد از اعلام این خبر بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی خانه قدیمی در جنوب تهران شدند که جسد زن ۳۲‌ساله‌ای کشف شده بود.

نخستین بررسی‌های نشان داد خانه قدیمی که چندین اتاق دارد، پاتوق معتادان و افراد خلافکاری است که برای مصرف مواد‌مخدر به آن رفت و آمد دارند.

صاحبخانه درباره این حادثه به مأموران گفت: من معتاد به مواد مخدر هستم و به همین دلیل خانه‌ام را پاتوق معتادان قرار داده‌ام و از این طریق درآمد‌زایی می‌کنم.

این زن همیشه همراه مرد جوانی به خانه‌ام می‌آمدند و برای مصرف مواد مخدر به اتاقی می‌رفتند.

چند ساعت قبل این زن همراه مرد جوان همیشگی وارد خانه من شدند و به داخل اتاق رفتند.

دقایقی بعد مرد جوان وحشت‌زده پیش من آمد و گفت زن همراهش حالش بد شده است.

بلافاصله به اتاق رفتم که دیدم این زن بی‌هوش افتاده است و نفس نمی‌کشد.

در حالی که می‌خواستم با اورژانس تماس بگیرم مردجوان از فرصت استفاده و فرار کرد.

من خیلی ترسیده بودم برای اینکه مرگ زن جوان به گردن من نیفتد موضوع را به مأموران پلیس خبر دادم.

در ادامه جسد زن جوان به دستور قاضی شعبانی برای شناسایی هویت و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

مأموران در تلاش اند تا مرد جوان فراری را دستگیر و راز مرگ مشکوک زن جوان را بر ملا کنند.

منبع: روزنامه جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها