نقش مثبت سرمایه‌گذاری و اشتغال در کاهش پرونده‌های قضائی

رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی گفت: به صورت طبیعی دستگاه قضا هم از چنین رویکردی منتفع خواهد شد، چرا که با هر اشتغال جدید یک پرونده از مجموعه پرونده‎‌های دادگستری کم و بالعکس با هر بیکاری تبعات آن متوجه این دستگاه خواهد شد.

نقش مثبت سرمایه‌گذاری و اشتغال در کاهش پرونده‌های قضائی

به نقل از اداره کل روابط عمومی‌ استاندار خراسان رضوی، غلامعلی صادقی در مراسم افتتاح هتل ضیافت‌الزهرا که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی خوبی که از آغاز فعالیت آقای رزم‌حسینی در خراسان رضوی بین مسئولان استانی ایجاد شده، باید بخش خصوصی و دولتی را حمایت کنیم تا هر روز شاهد رشد سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان باشیم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: به صورت طبیعی دستگاه قضا هم از چنین رویکردی منتفع خواهد شد، چرا که با هر اشتغال جدید، یک پرونده از مجموعه پرونده‎‌های دادگستری کم و بالعکس با هر بیکاری تبعات آن متوجه این دستگاه خواهد شد.

وی ابراز کرد: رئیس قوه قضائیه در هر جلسه‌ای، به مسؤولان قضایی توصیه می‌‌کنند که از تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری حمایت کنیم، بر این اساس بنای دستگاه قضا کمک به بخش خصوصی، دولتی و بخش عمومی‌ است.

صادقی با اشاره به حمایت‌های امام جمعه مشهد مقدس و همراهی آستان قدس، بخش‌های دولتی، امنیتی و نظامی‌ از سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی، تصریح کرد: در استان هیچ ناهماهنگی برای حمایت از سرمایه‌گذاران وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: بخش خصوصی برای رفع مشکلات خود به معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی مراجعه کند و به سراغ مسیرهای انحرافی نروند، چرا که همه مسئولان استان، برای حمایت از سرمایه‌گذاران هم‌قسم شده‌اند.

منبع: فارس

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها