واکنش جنتی پسر به ردصلاحیت‌ها از سوی پدر / احتمالا شورای نگهبان دچار اشتباه شده

علی جنتی، پسر آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در واکنش به رد صلاحیت های گسترده نمایندگان کنونی مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات پارلمانی در پست اینستاگرامی خود واکنش نشان داد.

واکنش جنتی پسر به ردصلاحیت‌ها از سوی پدر / احتمالا شورای نگهبان دچار اشتباه شده
علی جنتی، پسر آیت الله احمد جنتی ، مشاور سرپرست نهاد ریاست جمهوری که پیش تر وزیر فرهنگ و ارشاد دولت روحانی بود در واکنش به رد صلاحیت های گسترده نمایندگان مجلس در پست اینستاگرامی خود نوشت:
حدود یک سوم نمایندگان کنونی مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده اند. اکنون باید گفت یا شورای نگهبان در تشخیص خود دچار اشتباه بوده و التزام عملی آنان به اسلام و اعتقاد آنان به جمهوری اسلامی را تأیید کرده اند که این روال همچنان ادامه دارد و یا اینکه خاصیت کرسی های مجلس شورای اسلامی به گونه ای است که آنان صلاحیت خود را از دست داده اند! به هر حال در این روند و ساختار باید تجدید نظر شود.

منبع: ایران آنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • شهاب
    0

    آقای جنتی پسر. شورای نگهبان اشتباه نکرده. نماینده ها تو انجام اعمالشون اشتباه کردن. اگه همه نماینده هارو هم که صلاحیت نداشته باشن باید رد کنه چه برسه به یک سوم.

  • دلباز یاسوج
    0

    و بالاخـــره خودکرده را تدبیـر نیست، ما ملت خودمان خواستیم تا یک تفکـر اختاپوسی و سیستمی ناقص چنبره بر سرنوشت جمهوری ما بیاندازد.

  • جنتی
    0

    احتمالا..... دلالها دیر رسیده اند

  • هموطن
    0

    فراموش نمي كنيم كه ايشون داداش اون جنتي معدوم است !عينهو فرزند حضرت نوح عليه السلام كه بجاي پناه بردن به حقّ به كوه (توهم خود) پناه برد! خدا هدايتش كنه!

    نظرات شما -
    • علی
      0

      کسی که به پسر خودش رحم نکند به من و شما رحم نمیکنه

  • پیام
    0

    خخخخخخ داداش داری اشتباه میزنی ...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پسرش چون پسر نوح بود رد صلاحیت شده حرفی

  • موشک انداز
    0

    از اینکه نمایندگان صلاحیت ندارن هیچ شکی نیست واینکه با 4 میلیارد صلاحت دار میشوند هم هیچ شکی نیست چون مملکت هزینه های فراوانی داره که باید تامین بشه نفت هم که فروش نمیره ولی این نماینده ها نماینده مردم هستن و با نظر مردم رای به مصوبات مجلس میدن یا با نظرات شورای نگهبان هم سو میشن جای سئوال داره یک نماینده وقتی بخواهد مخالف نظر شورای نگهبان اظهار نظر کند معلومه که در دوره بعدی مجلس رد صلاحیت خواهد شد پس نتیجه اینکه صلاحیت نمایندگی مردم رو ندارن چون نماینده حاکمیت (شورای نگهبان و.....)هستند . نمونه بارز این ادعای بنده مجلس فعلی با حکم حاکمیتی از ورود به مسئله گرانی بنزین که خواسته عموم مردم ایران بود کنار گذاشته شد. و کاری از پیش نبرد.

  • کاربر ناشناس
    0

    شما دیگه چرا؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها